Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.11.2017, 08:33

Igor Tóth: Pozerajte sa na veci očami zákazníka. A zjednodušujte

Predstavujeme nominovaných na ocenenie Marketér roka: Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia.

Igor Tóth: Pozerajte sa na veci očami zákazníka. A zjednodušujte
Zdroj: Archív Stratégie

Ako vnímate vašu nomináciu na ocenenie Marketér roka, ktoré po prvýkrát tento rok vyhlásilo združenie Ľudia z marketingu?

Veľmi si vážim uznanie od kolegov z brandže. Nie je to ale výsledok jedného človeka. Stoja za ním šikovní a zanietení ľudia u mňa v tíme, ale aj naprieč celou firmou. To všetko s podporou CEO a mojich kolegov z boardu.

Komu inému by ste dopriali ocenenie Marketér roka za rok 2017?

Ktorémukoľvek z finalistov. Či už je to Ronald Lupták z Heinekenu a ich parádna Bažant 73-ka vyladená od produktu až po komunikáciu a naviac s veľmi pozitívnymi predajnými výsledkami, alebo Martina Hrivnáková s významne vysokou efektivitou komunikačného konceptu. Ocenenie by si zaslúžila aj Lucia Rabatinová za lovemark Curaproxu.

Čo sa vám v tomto roku podarilo v oblasti marketingu dosiahnuť, na čo ste vy osobne najviac hrdý?

Mediálne najvýraznejšia bola určite naša kampaň k 17. novembru. Tento rok sme netradičným spôsobom oslávili aj 10.výročie a priniesli nový komunikačný koncept. Naviac sme po niekoľkých rokoch priniesli úplne nové tarify do portfólia. Či už naše dáta-centrické paušály, novú predplatenú kartu, alebo internet na doma. A k tomu sme ustáli aj zrušenie roamingových poplatkov. Je to bláznivá jazda, ale stojí to za to.

Akú dobrú radu alebo odporúčanie by ste dali kolegom z marketingu, ktorí pracujú na strane zadávateľov?

Milujte to, čo robíte. Pozerajte na vec očami zákazníka a najmä zjednodušujte. Ak neviete povedať, prečo by vaše produkty a služby mali milovať vaši zákazníci, nebudú to vedieť ani oni.

Kde a ako čerpáte inšpiráciu pre svoju prácu marketéra?

Všade okolo mňa. Spájaním informácii, insightov, čísiel, posolstiev či reakcií.​

BIO

Igor Tóth je riaditeľom marketingu v spoločnosti O2. Má bohaté skúsenosti v oblasti marketingu a v O2 pracuje už od roku 2008. Naposledy v O2 pôsobil na pozícii vedúceho oddelenia komerčného marketingu, kde bol zodpovedný za riadenie marketingových aktivít v segmente rezidenčných aj biznis zákazníkov. Ešte predtým zodpovedal za marketingové akvizície, lojalitu, retenciu a oblasť marketingového prieskumu. V roku 2011 absolvoval stáž ako analytik pre zákaznícku skúsenosť v centrále Telefónica Europe v Londýne. Predtým ako nastúpil do spoločnosti O2, pracoval v oblasti marketingového prieskumu v spoločnosti T-Mobile. Igor tiež pôsobí ako externý prednášajúci na Fakulte managementu Univerzity Komenského.

Dôvody nominácie

Na ocenenie Marketér roka, ktoré vyhlásilo združenie Ľudia z marketingu, je nominovaný za mnohými cenami ovenčenú kampaň "17. november" aj úspešnú zmenu dlhodobo úspešného konceptu "Maňušky" za nový, ktorý reprezentuje podmorský svet na čele s tuleňom Tonom. Igor a jeho tím dlhodobo, cieľavedomo a odvážne prinášajú marketingové riešenia, ktoré sú v súlade s brand essence O2 v podobe férovosti, ktorá je integrálnou súčasťou nielen reklamy, ale aj produktu a služieb. O2 je dnes benchmarkom v kategórii, ktorú môžeme označiť ako značka s názorom.

Pripravil: Marek Kopča, Ľudia z marketingu, o.z.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.