20.11.2017, 13:55

V Avione pribudne do leta nový foodcourt

Návštevníkom budú k dispozícii nové gastroprevádzky, detské ihriská a relaxačné zóny.

V Avione pribudne do leta nový foodcourt
Zdroj: LIKE

V lete 2018 pribudne do AVIONU nový netradičný foodcourt. V blízkosti čerstvo otvoreného hypermarketu Kaufland bude návštevníkom k dispozícii 8000 m2 unikátnych priestorov, ktoré zahrnú gastroprevádzky, relaxačné zóny, detské ihriská a množstvo ďalšieho priestoru na relax a trávenie voľného času. Dizajn foodcourtu je inšpirovaný architektom Pavlom Suchánkom.

Zdroj: LIKE
Zdroj: LIKE
Zdroj: LIKE

​Po otvorení Foodcourtu v novej časti AVIONU ten súčasný Foodcourt nahradia noví nájomníci z oblasti módy. Existujúca reštauračná zóna na 1. poschodí nad klziskom bude fungovať aj naďalej.

Nový foodcourt bude unikátnym aj v rámci ostatných nákupných centier AVION v Európe. ,,Návrh nového foodcourtu v AVIONE je originál, inšpirovalo nás množstvo vnemov najmä z prostredia európskych veľkomiest - historické uličky, ich zákutia. Chceli sme vytvoriť netradičný foodcourt inšpirovaný polyfunkčným mestským prostredím s príbehom. Nový priestor je členitý, obsahuje perspektívu i optické klamy, má menšie časti určené na stretávanie sa aj pódium na prezentácie. Ľudia chcú byť v spoločnosti iných, aj preto ich lákajú nákupné centrá s príjemným miestom na stretávanie sa, oddych a zábavu. V minulosti túto funkciu plnili centrá miest, v súčasnosti sú skôr vyhľadávané turistami,“ vysvetlil architekt a autor projektu Pavel Suchánek.

„Sme veľmi radi, že už tak bohatú ponuku AVIONU s novým silným partnerom maloobchodnou sieťou Kaufland čoskoro doplní aj unikátny koncept foodcourt. Už v lete budúceho roka si budú môcť návštevníci popri nákupoch pre celú domácnosť vychutnať v modernom prostredí aj kulinárske špeciality a zábavu. Chceme, aby ľudia v AVIONE príjemne trávili čas s celou rodinou a radi sa u nás stretávali so svojimi priateľmi a známymi,“ uviedla Andrea Aujeská, riaditeľka najväčšieho nákupného centra na Slovensku AVION v Bratislave.

Pri návrhu nového foodcourtu sa AVION prispôsobil novým spotrebiteľským trendom. ,,Ľudí totiž čoraz viac do nákupných centier priťahujú nielen módne značky a služby, ale aj zaujímavé gastro-prevádzky so širokou ponukou jedál. Snažíme sa príjemné stravovanie spojiť aj so zábavou, a preto budú súčasťou nového foodcourtu aj dva detské zábavné koncepty,“ doplnil Andrej Dvorský, projektový manažér spoločnosti IKEA Centres Slovensko, ktorá vlastní a prevádzkuje nákupné centrum AVION.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.