21.11.2017, 14:37

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V októbri nadchla Magna s fotografiami sýrskych detí

Agentúrou mesiaca sa stal Wiktor Leo Burnett.

HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V októbri nadchla Magna s fotografiami sýrskych detí
Zdroj: Youtube

Za mesiac október bol v každej kategórii jeden favorit, ktorý vyčnieval spomedzi ostatných. Agentúre MADE BY VACULIK sa vydarilo hneď niekoľko prác, ktoré v jednotlivých kategóriách vyhrali. Pre klienta Slovak Telekom navrhli komunikáciu, v ktorej jednoducho odprezentovali ponuku spoločnosti pre B2B biznis a s plagátom Mečiara vyvolali diskusiu.

Zaraguza prišla s kreatívnym projektom pre klienta Orange, ktorý prostredníctvom online videa predstavil retro telefón a odovzdal divákom message o šetrnom recyklovaní starých mobilov. Lidl sa odklonil od tradičného promovania produktov, ktoré sa viažu na určitý týždeň a prišiel s reklamou, v ktorej porovnáva svoje produkty s produktami z iných reťazcov. Kampaň je zábavná a farebná.

Podobne zaujímavý je projekt O2, ktorý spoločnosť pripravila v spolupráci s Panta Rhei. Obyčajné váhy zmenili na také, ktoré odvážia, akú zľavu dostanete. Samozrejme podľa toho, koľko ťažkej literatúry si chcete z obchodu odniesť. Najviac ocenení si ale odniesla z októbrového hodnotenia práca od Magny - Moje dieťa. Porotcovia ju obodovali najvyšším počtom bodov až v troch kategóriách. Istropolitana Ogilvy šikovne využila Facebook, ukážkovo odprezentovala fotografie sýrskych detí od umelca Martina Bandžáka.

Kategória: TV spot

LIDL - Máme vlastné značky

Spomedzi prihlásených TV spotov, porotu najviac zaujal -Lidl s kampaňou Máme vlastné značky. Porovnávacie reklamy proti sebe hravou formou stavajú produkty, čím ukazujú pozíciu cenového lídra a zároveň promujú svoju privátnu značku. Kampaň vtipnými scénkami neporovnáva kvalitu, ale cenu. Táto hravá cenová komunikácia je z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett. Spoločnosť komunikovala použitím viacerých mediatypov: instore, outdoore, TV, online, print aj vo vlastných médiách reťazca.

Počet bodov agentúry:  6,75
Počet bodov zadávatelia: 6,00
Klient: Lidl
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Ivan Horváth
Art director: Jozef Kyselica
Copywriter: Ivan Horváth
Account manager: Haike Ivaničová

Kategória: Out of Home

PubRes - Mečiar

Zadaním pre kreatívnu agentúru MADE BY VACULIK bolo vytvoriť plagát k novému dokumentu Terezy Novotnej Mečiar. Inšpirovali sa dobou, v ktorej verejnosť v tom čase Mečiara obdivovala. Preto ho na plagáte zobrazili ako na svätom obrázku. Plagát je mierne provokatívny a zároveň spoločnosť polarizuje na dve skupiny, ako to bolo aj za čias, kedy pôsobil. Reklamou pozývajú do kina mladých divákov, ktorí si mečiarizmus nezažili ale aj tých, ktorí si chcú zaspomínať.

Zdroj: Archív Stratégie

Počet bodov agentúry:  5,00
Počet bodov zadávatelia: 6,00
Klient: PubRes
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Braňo Mladý
Strategy director: Adam Horecký

 Kategória: Online kampaň

Magna - Moje dieťa

Kampaň Moje dieťa sa rozhodla vymeniť steny galérií za steny na Facebooku. Fotografie detí zo Sýrie od umelca Martina Bandžáka „vystavilo“ na svojich Facebookových profiloch viac ako 80 známych osobností politického, kultúrneho a spoločenského života. Cieľom bolo poukázať na deti, ktoré žijú vo vojnovom prostredí a zároveň vyvolať celospoločenskú diskusiu o utrapách vojny. Fotovýstava od klienta MAGNA bola najlepšia aj v ďalších kategóriách: Social a PR.

Počet bodov agentúry:  6,50
Počet bodov zadávatelia: 7,33
Klient: Magna
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec
Art director: Viktor Mada
Strategy directori: Peter Darovec, Kuko Mazán
Copywriteri: Peter Darovec, Kuko Mazán
Account manager: Peter Darovec

 Kategória: Online video

Orange- Unboxing

Trend unboxingu sa rozhodla využiť agentúra Zaraguza pre klienta Orange. Hit internetu mierne upravila a namiesto novej vychytávky, ako je to v takomto type videí zvykom, sa rozhodla odprezentovať starý retro telefón. Konkrétne ho dala do rúk Brančimu Kováčovi, známemu pod prezývkou Vec, ktorý prostredníctvom online videa vtipne predstavil retro mobil. Video slúžilo tiež ako pozvánka na jeho koncert, kde fanúšikovia mohli odovzdať svoj starý mobil a tým pomôcť šetrnej recyklácii.

Počet bodov agentúry:  6,00
Počet bodov zadávatelia: 6,00
Klient: Orange
Agentúra: Zaraguza
Creative directori: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazan
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriteri: Maroš Hamorský, Martin Rajec
Account manager: Barbara Szeherová

Kategória: Print

Telekom - Rozumieme vám

Zdroj: Archív Stratégie

​V printovej kategórii najviac vyčnievala práca Rozumieme vám od agentúry MADE BY VACULIK. Telekom sa snažil odkomunikovať svoju profesionalitu a spoľahlivosť pre biznis zákazníkov. Nepoužívali žiadne špecifické výrazy. Išli na to s jednoduchosťou a rečou, ktorej rozumejú všetci. Predstavili tak svoju spoločnosť, ako tú, ktorá im rozumie aj keď hovoria tak, ako to napísali na printové vizuály. Výsledkom je kampaň, ktorá vtipne komunikuje B2B produkty.

Počet bodov agentúry:  5,25
Počet bodov zadávatelia: 4,50
Klient: Telekom
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Braňo Mladý
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Petra Števonková, Marek Konečný

Kategória: Event a sales promo

O2 - Vážime si kvalitnú literatúru

Hodnotiaci ocenili aj prácu z dielne Elite Solutions pre klienta O2. V rámci lojalitného programu O2 Extra výhody sa v spolupráci s Panta Rhei rozhodla agentúra pripraviť pre návštevníkov kníhkupectva zaujímavú kampaň. Posolstvom bolo povzbudiť ľudí v tom, aby si vážili kvalitnú literatúru. Do kníhkupectiev umiestnili špeciálne váhy, ktoré namiesto hmotnosti ukázali zľavu na nákup, podľa toho aké boli knihy ťažké. Váhy jednoducho zmenili na reklamný nosič. Práca v hodnotení uspela v Event a Sales promo.

Počet bodov agentúry:  4,20
Počet bodov zadávatelia: 5,00
Klient: O2
Agentúra: Elite Solutions
Creative directori: Peter Šurín, Slavomír Artim
Event manager: Mišo Marták

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.