StoryEditor

Najnovšie reklamy týždňa: Prinášame vám ukážku reklám od McDonald´s, Ikea aj Apple

24.11.2017, 10:30
Autor:
pzpz
Pozrite si novinky, ktoré predstavili spoločnosti tento týždeň.

Vianočná McDonald´s reklama nie je o Santovi. Pozornosť patrí jeho sobovi a hlavnou postavou je roztomilé dievčatko. Kampaň s nádychom vianočných sviatkov je z dielne agentúry Leo Burnett London. Malá hrdinka reklamy #ReindeerReady je odhodlaná po celú dobu dávať pozor na mrkvu.  Drží ju až kým sa s otcom nedostane domov a potom jej brat oznámi, že Santov sob nie je jeden, ale je ich pochopiteľne viac. Vtedy sadajú do auta a cez McDrive si objednávajú krabicu s mrkvovými tyčinkami.

Volkswagen Veľká Británia na to ide v tomto reklamnom spote naopak. Benefit senzorového otvárania kufru nohou nepredstavuje ako výhodu, ale ako pomôcku, ktorá má nie vždy očakávaný efekt. Napríklad nepomôže vtedy, keď sa chcete ukryť pred nevyspytateľným ničiacim tvorom.

Londýnske letisko Heathrow opätovne vo vianočných reklamách prezentuje myšlienku spojenia ľudí so svojimi blízkymi, najmä v tomto ročnom období, pretože príchod domov na Vianoce je najlepší dar zo všetkých. Hlavnými postavami spotu sú manželia, ktorí minulý rok vyhrali dovolenku na pekných miestach sveta. Tento rok si môžeme pozrieť niekoľko rokov ich spoločného života.

Pozrite si aj minuloročný spot.​Apple reklamu, ktorá bola natočená v Prahe ste už videli? Ak nie, pozrite si ju. Apple v nej predstavuje AirPods, bezdrôtové slúchadlá. Prostredníctvom tanečníkov chce ukázať, že zdieľať spoločné chvíle či dokonca tanec je bez káblov oveľa jednoduchšie. Celý spot sa nesie v príjemnej atmosfére zimného večera.

​A nakoniec, ak ste to nezachytili, Ikea vtipne reagovala na predaj najdrahšej maľby na svete od Leonarda da Vinci. Vytvorila vizuál, v ktorom predávala rám s message: „ Keď zaplatíte 450 miliónov dolárov za obraz, ale rám sa vám nepáči.“

Adweek

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 18:32