ZSSK
StoryEditor

Ďalšia výzva Železničnej spoločnosti. Vymeňte auto za vlak

24.11.2017, 08:18
Autor:
rmrm
Do kampane sa najnovšie zapojila aj slovenská kapela S hudbou vesmírnou.

Reklamná kampaň ZSSK „Zlepšujeme sa, neveríte? Otestujte!“ pokračuje odkazom: „Vodiči, presadnite na vlak!“

Kampaň, ktorá nabádala ľudí, aby otestovali služby reštauračných a detských vozňov či autovlaku, sa dostala do svojej druhej fázy. Národný dopravca komunikuje výhody cestovania vlakom a otvorene ľudí vyzýva k tomu, aby vymenili auto za vlak.

Tvárami prvej kampane boli foodbloger Dragan, autobloger Martinzmartina a detská speváčka Fíha Tralala. Najnovšie ZSSK nadviazala spoluprácu s členmi skupiny S hudbou vesmírnou, ktorí porovnali jazdu autom a vlakom v dopravnej špičke na trase Bratislava – Trnava. 

„Dominiku, Mareka a Sorizza považujem za reprezentantov veľkej časti našej primárnej cieľovej skupiny. Sú mladí a prístupní novým veciam. Im podobní ľudia, ak majú cestovať vlakom, potrebujú hneď niekoľko dobrých argumentov prečo by sa mali zrieknuť pohodlia vlastného auta. Som presvedčený, že ich máme,“ hovorí Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

Testovanie s foodblogerom Draganom

Druhá časť kampane potrvá do 5. decembra. V roku 2018 sa však ku komunikácii výhod cestovania vlakom ZSSK plánuje vrátiť. A aké je posolstvo druhej fáz, o tom hovorí y predstavuje Marek Lukoťka, vedúci oddelenia marketingu a obchodu ZSSK: „Ak cestujete vlakom, ste pánom svojho času. Nemusíte dávať pozor na cestu ani na auto stojace v zápche pred vami. Môžete esemeskovať či hrať sa s telefónom a nemusíte sa pritom obávať o vašu bezpečnosť. Ak sa ozve ranná káva, nemusíte zastavovať – odskočíte si priamo vo vlaku. Alebo môžete s rannou kávou počkať a cestou si ešte chvíľu zdriemnuť. Tým sa zoznam výhod stále nekončí. Čas strávený vo vlaku môžete venovať práci alebo zábave – či už sa cez bezplatnú wi-fi pripojíte na internet vo vlaku, alebo si vystačíte napríklad s vlastnou knihou, alebo filmom v počítači. Takýto spôsob cestovania však neprináša výhody iba pre vás osobne. Ak presadnete do vlaku, chránite prírodu a prispievate k čistejšiemu životnému prostrediu a prázdnejším cestámKampaň ZSSK využije printy, citylighty na čerpacích staniciach, ako i viacero reklamných formátov na internete.

Testovanie s detskou speváčkou Fíha Tralala

Vizitka kampane kampane ZSSK Zlepšujeme sa. Neveríte? Otestujte!

Agentúra: JANDL marketing a reklama, s.r.o.

Creative director: Jord Nikov

Art direction: Zuzana Ondrušová, Lukáš Fecko

Copywriter: Daniel Feranec

Strategy: Ivana Váleková

Media planner: Dušan Mihók

Account manager: Marek Wilhalm

Director & DOP: Jakub Šteinecker

DOP & Photo: Patrik Gubiš

Testovanie s autoblogerom Martinzmartina

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:44