StoryEditor

UNIQA poisťovňa prichádza s novým konceptom. Komunikovať v mene zákazníkov bude Max

04.12.2017, 10:52
Autor:
pzpz
Kampaň má posilniť imidž poisťovne.

UNIQA v rámci novej imidžovej kampane predstavila nového hrdinu Maxa. Je síce hovoriace nemluvňa, ale s kritickým pohľadom na svet.  Prezentuje požiadavky a potreby klientov poisťovne, ktorej cieľom je komunikácia nadštandardných služieb prostredníctvom životného poistenia.

Ústredná postava novej kampane je nespokojná. Už od narodenia vie rozprávať a pozerá sa hneď od začiatku dosť kriticky na svet okolo. Ten totiž nie je pripravený na Maxov príchod podľa jeho predstáv. Pôrodník mu pripadá povrchný a nie dosť profesionálny, otec sa správa detinsky a tie deti okolo neustále plačú!

Kampaň „Myslite nadštandardne“ vznikla ako projekt na posilnenie imidžu poisťovne. Jej cieľom je komunikácia nadštandardných služieb. Prostredníctvom životného poistenia, získa klient benefity, ako napríklad nadštandardnú izbu, druhý lekársky názor alebo lekára na telefóne.

Spustená bude od decembra, spot bude vysielaný v TV a online.

Max nikdy nehovorí v mene UNIQA. Je symbolickým hlasom klientov. Hovorí o ich potrebách či požiadavkách. Nikdy nie o našich produktoch. Tie sú naopak odpoveďou  na jeho otázky, resp. ponúkajú riešenie na problémy, o ktorých Max hovorí. Robí tak výhody poistenia zrozumiteľnými aj pre širokú verejnosť,“  hovorí riaditeľka PR a marketingu UNIQA poisťovne Silvia Vlasková.

01 - Modified: 2024-01-18 09:21:57 - Feat.: - Title: Novým riaditeľom UNIQA pre značku, marketing a komunikáciu je Jakub Drobec 02 - Modified: 2023-10-18 13:27:54 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Výkonnostný marketing prináša vysokú efektívnosť v predaji aj pri cielení na zákazníka 03 - Modified: 2023-09-14 12:37:24 - Feat.: - Title: UNIQA stavila v novej kampani na poistenie domácnosti, ktoré myslí na všetko a pomôže vám pokojne spať 04 - Modified: 2023-07-21 09:00:58 - Feat.: - Title: Novým členom predstavenstva finančnej skupiny UNIQA je Jakub Mertl 05 - Modified: 2023-05-15 06:41:01 - Feat.: - Title: Case study: Ako sa duševné zdravie dostalo do kampaní poisťovne UNIQA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:50