Archív Stratégie
StoryEditor

Creo Young & Rubicam končí spoluprácu s medzinárodnou sieťou. Mení sa na Creo advertising

07.12.2017, 13:56
Autor:
pzpz
Výkonnou riaditeľkou ostáva Viera Tuhárska.

Spoločnosť sa po 25 ročnej spolupráci s medzinárodnou sieťou vydáva vlastnou cestou a mení sa na Creo advertising. Agentúra počas uplynulých rokov získala výnimočné skúsenosti s prácou pre klientov mnohých značiek a odvetví. Cieľom novej profilácie agentúry je prinášať klientom strategické, kreatívne a efektívne riešenia, založené na detailnej znalosti domáceho trhu a to rovnako v offline ako aj v online prostredí.

Výkonnou riaditeľkou Creo advertising naďalej ostáva Viera Tuhárska. Aj ona bude pre súčasných aj budúcich klientov zárukou, že agentúra si zachová štandardy spojené so spoluprácou s jednou z najvýznamnejších reklamných sietí na svete a zároveň ponúkne pridanú hodnotu v podobe dokonalej znalosti domáceho prostredia.

01 - Modified: 2017-05-30 14:20:54 - Feat.: - Title: Creo Young Rubicam má nového kreatívneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 10:41