Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
12.10.2021, 16:23

Zuzana Durčeková, prezidentka KRAS-u: Počas pandémie sme viac kooperovali ako súťažili

Z rozhovoru sa dozviete:

- Ako rok 2020 zasiahol do plánov KRAS-u
- Ako sa darí spolupracovať s inými záujmovými združeniami
- Čo má nové iniciatíva Férový tender
- Či sa uvažuje o sčítaní ľudí v reklame
- Aké najväčšie zmeny sa udiali v KRAS-e
- Čo je dnes pre záujmové združenie najväčšou prioritou

Zuzana Durčeková, prezidentka KRAS-u: Počas pandémie sme viac kooperovali ako súťažili
Zdroj: Peter Mayer

V lete 2019 ju jednohlasne zvolili za prezidentku KRAS-u. Zuzana Ďurčeková vzápätí predstavila plány, kam chcela  činnosť záujmového združenia posunúť. Ako do týchto aktivít zasiahla pandémia, čo je dnes pre Klub reklamných agentúr dôležité, ale aj o komunikačnej kampani pre vakcínovanie, hovorili pre Stratégie prezidentka Klubu reklamných agentúr Zuzana Ďurčeková (vľavo) a výkonná riaditeľka Silvia Cyprichová. (vpravo)


Aj keď sa o minulom roku hovorilo z rôznych pohľadov, nedá mi nezačať práve otázkou na túto tému. Ako vám rok 2020 zasiahol do plánov v KRAS-e?
Z. Ď.: Tak teda zasiahol, a to zásadným spôsobom. Rutina z posledných rokov prestala platiť. Všetky aktivity, ktoré sme dovtedy robili už „so zaviazanými očami“, sme museli prehodnotiť. Padali zásadné otázky, či ich vôbec budeme robiť a ak áno, tak ako a kedy. Nakoniec sme však realizovali všetky naše súťaže a aktivity ako po minulé roky. Jedinou výnimkou bola konferencia pri súťaži Zlatý klinec – do tej sme nešli. Tú sme si nechali na neskôr. Najcennejší moment bol pre mňa pocit spolupatričnosti. Určite veľmi zosilnela vzájomná spolupráca členských agentúr. Kooperovali sme viac ako súťažili. Špeciálne by som chcela vyzdvihnúť spoluprácu členov prezídia a poďakovať im. Boli skvelí a obetaví na úkor vlastného času.
Od začiatku pandémie sme mali každý týždeň otvorené zasadnutia členských agentúr, kde sme sa navzájom informovali o stave, v ktorom sme sa ocitli. Zdieľali sme si svoje „learnings“, ako každý z nás riešil situáciu počas lockdownu. Hovorí sa, že kríza preverí charakter. Previerka z môjho pohľadu dopadla v KRAS-e výborne.

Čo bolo pre vás vtedy témou?
Z. Ď.: Najdôležitejšou témou bolo zdravie. Zaujímali sme sa, ktoré agentúry pandémia zasiahla a v akej sile. Ďalšou témou boli interné opatrenia, ktoré sme postupne zavádzali. V čase chaosu, ktorý vtedy panoval, si nikto nebol istý svojimi rozhodnutiami a možnosť poradiť sa, prípadne počuť alternatívne riešenia bola vždy vítaná. Obávali sme sa najmä pozastavenia prác zo strany klientov. Tým sa následne otvárali otázky vlastného prežitia, ale najmä udržania zamestnancov. Chceli sme si ich chrániť spoločným koordinovaným postupom.

Nadviažem práve na spoluprácu s ostatnými združeniami. J

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.