Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
13.10.2021, 13:21

365.bank premení odpad z plastových kariet na lavičky

V rámci kampane „S ekológiou sme si sadli“.

365.bank premení odpad z plastových kariet na lavičky
Zdroj: 365.bank

365.bank pokračuje vo svojej bezplastovej filozofii. Po kampani na digitálnu kartu teraz dáva možnosť zbaviť sa starých plastových, platobných či vernostných kariet na jej pobočkách. Zozbieraný plast bude súčasťou lavičiek, ktoré môžu získať základné školy na Slovensku.

„Ekológia je súčasťou pozicioningu a značky 365.bank. Ako banka razíme princípy ekologického, bezpapierového a bezplastového bankovníctva. Preto sme hľadali spôsob, ako plasty, ktoré súvisia aj s bankovými službami, vieme využiť ďalej zmysluplným spôsobom. A tak po novom v našich pobočkách nielenže zbierame staré plastové a vernostné karty, ale navyše im dávame aj novú hodnotu v podobe lavičiek. Snažíme sa aj touto cestou upozorniť na problém plastov v spoločnosti, a zároveň s týmto cieľom spúšťame kampaň ´S ekológiou sme si sadli´, hovorí Silvia Žuffa head of marketing v 365.bank.

Ľudia po celom svete vyprodukujú až šesť miliónov ton odpadu ročne len z exspirovaných bankových, vernostných či iných plastových kariet. Jedným z riešení, ako naložiť s týmto už existujúcim odpadom je jeho upcyklácia.

Podľa slov Silvie Žuffa je banka presvedčená, že správny prístup k životnému prostrediu je potrebné budovať od základov, a preto kampaň smeruje aj na základné školy. Lavičky, súčasťou ktorých sú recyklované plastové časti, preto majú žiakom symbolicky pripomínať potrebu ekologickejšieho fungovania. Na podporu tohto posolstva pritom 365.bank v rámci kampane vyhlasuje, v spolupráci s iniciatívou Upracme Slovensko, výzvu, do ktorej sa môžu zapojiť základné školy. Stačí, ak žiaci vyzbierajú odpadky vo svojom okolí, vyseparujú z nich plasty a odfotia sa s nimi, prípadne natočia video. Následne budú zapojení do súťaže, v ktorej môžu získať do svojho areálu lavičku.

Výzvu banka štartuje v rámci klientskych kanálov, sociálnych sietí a PR. Kampaň bude nasadená aj v ATL prostredníctvom sponzorovaných odkazov. Trišesťpäťka bude v rámci jej pokračovania podporovať aj vzdelávacie aktivity na školách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.