Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.10.2021, 23:40

Let´s play Minecraft alebo ako spropagovať chemickú školu

Predstavujeme kampaň od agentúry dotcom advertising, ktorú vytvorila pre klienta Slovnaft. Na Zlatom klinci práca získala päť ocenení.

Let´s play Minecraft alebo ako spropagovať chemickú školu
Zdroj: archív

Slovnaft chce každý rok zaujať potenciálnych záujemcov o štúdium na SOŠ chemickej, a teda žiakov základných škôl druhého stupňa. „Ultimátny cieľ je každý rok naplniť ročník,“ definujú stručne zadanie tvorcovia kampane z agentúry dotcom advertising.

Štúdium prírodných vied budí u mnohých detí obavy, preto ich už niekoľko rokov agentúra dotcom presviedča, že chémia je zábava. Výsledkom kampaní je nárast počtu študentov odboru chemik – operátor, ktorí môžu hneď po úspešnom skončení školy začať pracovať v Slovnafte.

Pri poslednej kampani agentúra propagovala chemickú školu v obľúbenej hre Minecraft. Agentúre dotcom a Asimisterovi sa podarilo prepojiť do detailov spracovaný virtuálny svet s reálnymi ľuďmi, aby si každý z nich užil návštevu strednej školy
postavenej v Minecrafte. Nadväzujúca komunikácia vrátane kvalitného merchu výborne doplnili celú kampaň.

Práca sa páčila aj na Zlatom klinci, kde získala 5 Klincov - dva bronzové (kategórie Digital, Media), dva strieborné (kategórie Promo&Activation, Kampaň) a zlatý v kategórii Craft.

„Chémia je všeobecne nepopulárny predmet. Takže sme hľadali čo najjednoduchší spôsob, ak

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.