Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
17.10.2021, 20:27 Aktualizované dňa 18.10.2021 o 14:09

Na fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu

Juhokórejská novinka prepisuje rekordy Netflixu.

Na fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu
Zdroj: Twitter

Krátko po uvedení na streamovacej službe sa Squid Game, dystopický triler z Južnej Kórey, stal najúspešnejším seriálom Netflixu. Od 17. septembra si ho stihlo pozrieť už vyše 111 miliónov fanúšikov, pričom na prvej priečke v sledovanosti figuruje až v 94 krajinách vrátane Slovenska.

Deväť epizód zachytáva hru o život aj o výhru. V detskej, no krvavej súťaži sa ocitlo 456 zadlžených ľudí, ktorých prilákala finančná odmena. To, že sa jej nemusia dožiť, však netušili. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 81% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.