Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
19.10.2021, 13:30

Robiť chyby je ľudské. Netreba z nich mať stres, ale treba sa z nich poučiť, tvrdí 4ka v novej kampani

MARK BBDO pripravilo pre mobilného operátora 4ku novú sériu spotov.

Robiť chyby je ľudské. Netreba z nich mať stres, ale treba sa z nich poučiť, tvrdí 4ka v novej kampani
Zdroj: 4ka

Mobilný operátor po úspešnej jarnej kampani „Nepotrebujem drahé veci“ prichádza s pokračovaním konceptu #jemito4. Tentokrát sú hlavnou témou „chyby“.

„Ľudia robia chyby a je to bežné. Nik nie je dokonalý a bezchybný, no napriek tomu, že si to uvedomujeme, mnohí majú stres zo zlyhania, boja sa urobiť nejakú chybu. Pod vplyvom sociálnych sietí cítime obrovský tlak na bezchybný výkon, bezchybnú vizáž a bezchybný život. Je nám predstavovaný dokonalý svet a mnohí, najmä mladí ľudia, sa dostávajú pod neuveriteľný tlak“, vysvetľuje Boyo Dohnal, kreatívny riaditeľ MARK BBDO, prečo agentúra ponúkla klientovi túto tému.

Marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška dopĺňa: „Nás táto téma hneď oslovila a rozhodli sme sa ju komunikovať viacerými spôsobmi, nielen prostredníctvom televíznej reklamy. Chceme tiež túto dôležitú tému vniesť celkovo do našej firemnej kultúry. V širšom význame téma súvisí s duševným zdravím a preto sme na úrovni CSR vytvorili úzku spoluprácu s organizáciou Liga za duševné zdravie, s ktorou sme podpísali memorandum o spolupráci.“

Kampaň bude prebiehať v TV, OOH, tiež v online prostredí a na sociálnych sieťach. Zároveň v online prostredí bude nasadený špeciálny spot s reálnym učiteľom základnej školy, ktorý bude upriamovať pozornosť na webovú stránku Ligy za duševné zdravie. Na nej žiaci, rodičia aj učitelia nájdu užitočný obsah a rady ako pomôcť dieťaťu prekonať tlak a strach zo zlého hodnotenia, zlých známok, zlyhania a ako mu vytvoriť podnetné a nie stresujúce prostredie.

Spoty sa pod taktovkou režiséra Maroša Milčíka nakrúcali v priestoroch výstaviska Incheba, ktoré podčiarkli svojou architektúrou atmosféru, pričom celkové vizuálne stvárnenie spotov vystihuje podstatu posolstva kampane. Jeden zo spotov sa pre zachovanie autenticity natáčal aj v školskej triede a jeho tvárou sa stal Dávid Králik, učiteľ a spoluzakladateľ základnej školy Felix a Učiteľ roka 2020 v kategórii Učiteľ na diaľku. Do ďalšieho bol obsadený mladý slovenský bubeník Roland Uškovič zo žilinskej kapely Ja ty a Rolo, a v treťom spote sa predstavila mladá študentka Anežka, ktorá zaujala svojou prirodzenosťou.

Pozrite si sériu dvoch televíznych spotov, ktoré v najbližších dňoch doplní aj jeden spot čisto pre online:

Vizitka kampane: #jemito4
Klient: SWAN Mobile – Alexandra Körmendy, Roland Kyška
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch, Ivan Vojvoda
Art Director: Boyo Dohnal
Account Manager: Kristína Halová
Fotograf: Welin Nagyová
Režisér: Maroš Milčík
Kamera: Anna Smoroňová
Produkcia: George Miller

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.