Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.10.2021, 12:15

Na EuroEffie medzi finalistov postúpili štyri slovenské agentúry

Do užšieho výberu sa dostali Istropolitana Ogilvy, Isadore, MUW Saatchi & Saatchi a Wiktor Leo Burnett.

Na EuroEffie medzi finalistov postúpili štyri slovenské agentúry
Zdroj: Effie Award

Medzinárodná súťaž efektivity Effie Awards Europe 2021 vyhlásila shortlistové práce. Do užšieho výberu sa dostalo 50 finalistov, medzi ktorými sú aj štyri slovenské agentúry.

Istropolitana Ogilvy si odnáša shortlist v kategórii Positive Change Europe: Social Good – Non-profit za kampaň Skutočný pochod za život pre Magnu. Kampaň už má na konte striebro z minuloročnej Effie Slovakia.

Kampaň Cycling Struggles pre Isadore získala shortlist v kategórii Retail. Na konte už má dve ocenenia zo Zlatého klinca 2021, kde získala zlato v kategórii Film a striebro v novej kategórii Duch doby.

Práca Ako získať klientov počas najväčšej globálnej krízy od agentúry MUW Saatchi & Saatchi pre klienta Telekom získala shortlist v kategórii Positive Change Europe: Enviromental Good – Non-profit. Kampaň už má na konte striebro z minuloročnej Effie Slovakia.

Kampaň Hrášková polievka, ktorú pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett, získala shortlist v kategórii Best of Europe – Small Budget. Shortlist získala aj na minuloročnej EuroEffie v kategórii Positive change a na Effie Slovakia dokonca získala zlato. Kampaň bodovala tiež na viacerých domácich a zahraničných súťažiach kreativity. Z minuloročného Zlatého klinca si odniesla tri zlaté kovy, na Eurobeste 2020 získala bronz, rovnako ako na tohtoročnom Golden Drume.

​Effie Europe je každoročná súťaž, ktorá odmeňuje najefektívnejšie komerčné komunikačné kampane v Európe a je symbolom preukázanej účinnosti reklamy. Spomedzi 50 finalistov bolo 34 zaradených do užšieho výberu vo všeobecnej súťaži a 16 v kategórii Best of Europe. Finálové kolo všeobecných kategórií sa uskutoční 2. a 3. novembra.

Finalisti pochádzajú z viacerých agentúr z Belgicka, Chorvátska, Českej republiky, Dánska, Grécka, Fínska, Francúzska, Talianska, Lotyšska, Rumunska, Ruska, Slovenska, Slovinska, Španielska, Švédska, Holandska, Turecka, Spojeného kráľovstva a Ukrajiny.

Slovenské agentúry si do prestížnej súťaže Agentúra roka odnášajú za shortlist 100 bodov, ak ho premenia na ocenenie, získajú 300 bodov za bronz, 400 bodov za striebro, 600 bodov za zlato alebo až 800 bodov za najvyššie ocenenie Grand Prix.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.