StoryEditor

Výdavky do online reklamy na Slovensku sú dvakrát vyššie ako pred 4 rokmi

15.12.2017, 14:22
Autor:
(red)(red)
V ďalšom roku porastú o 6 až 7 percent.

Najväčšia online mediálna agentúra na Slovensku DIGILINE spoločne s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr (ADMA), v ktorej je DIGILINE členom, pripravili prehľad výdavkov do online reklamy na Slovensku. Infografika prináša prehľad výdavkov po kategóriách od roku 2013 do roku 2016 a odhad na tento a budúci rok.

Digiline / ADMA

​V odhadoch sú aj nové kategórie, ktoré rastú na dôležitosti a sú čoraz viac využívané klientmi a agentúrami. Konkrétne je to nová kategória Nativ, ktorá bola pred tým v PR a kategória Display – video, ktorá bola v predchádzajúcich rokoch zahrnutá v rámci Display (banner & video).

Pri porovnaní celkových výdavkov do online reklamy, v roku 2017 očakávame nárast o 6,4% a v roku 2018 očakávame tempo rastu v rozpätí 6 až 7%. V rámci jednotlivých kategórií bude v ďalšom roku rásť okrem spomínanej kategórie Nativ, ktorá bude rásť najrýchlejším tempom, aj Display reklama či už v bannerovej alebo video forme.

01 - Modified: 2017-12-14 10:55:16 - Feat.: 0 - Title: Od umelej inteligencie k live videám a najmä mobilom 02 - Modified: 2017-12-14 08:59:07 - Feat.: 0 - Title: Slovensko a digitál v roku 2018 (časť prvá) 03 - Modified: 2017-12-15 09:44:14 - Feat.: 0 - Title: Slovensko a trendy v online (časť druhá) 04 - Modified: 2017-12-13 15:03:54 - Feat.: 0 - Title: Facebook sa chystá zdaniť príjmy z reklamy v jednotlivých krajinách 05 - Modified: 2017-12-13 14:38:39 - Feat.: 0 - Title: Od Sagana, cez Farmu až po bazový sirup. Pozrite si, čo Slováci vyhľadávali na Googli najviac
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 17:21