Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.10.2021, 06:51

Juraj Kováč: Chceme, aby Bejby Blue motivovala k zmysluplným veciam

Z rozhovoru sa dozviete:

  • ako vznikol nápad vytvoriť Bejby Blue,
  • ako sa formovala vizualita a vlastnosti Bejby Blue,
  • v čom je virtuálna osobnosť výnimočná v kontexte napojenia na značku,
  • či autori zvažovali aj etickú rovinu takejto kampane,
  • ako hodnotia úspešnosť projektu,
  • či bude Bejby Blue jednorazovým projektom.
Juraj Kováč: Chceme, aby Bejby Blue motivovala k zmysluplným veciam
Zdroj: archív

„V minulosti boli tvárami Tatra academy výrazné osobnosti ako Rytmus, Sajfa alebo Gizka. Všetko to boli extrémne úspešné kampane, ale každá z tých tvárí mala pred tým svoj život, čiže sa nedala „vyformovať“ na mieru značke. A práve v napojení na kľúčové hodnoty Tatra banky, ako je inovatívnosť, digitálnosť a modernosť, si myslím, že je Bejby Blue pre značku výnimočná,“ hovorí o virtuálnej osobnosti Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ agentúry THIS IS LOCCO.

Bejby Blue je kampaň, ktorá najviac zarezonovala na Zlatom klinci. Získala aj Grand Prix a agentúra THIS IS LOCCO sa aj vďaka tomu stala najúspešnejšou Agentúrou večera Zlatého klinca 2021.

Na Zlatom klinci ste získali najvyššie ocenenie Grand Prix za prácu virtuálnej osobnosti Bejby Blue pre Tatra banku, zároveň ste sa stali Agentúrou večera. Očakávali ste až takýto úspech?
Dúfali sme, že práca zarezonuje – vedeli sme, že potenciál na najvyššie priečky tam je, ale človek nikdy nevie, ako bude nakoniec hodnotiť porota. A tiež – my sme už takí zabratí do tej práce, že ju nevieme úplne objektívne zhodnotiť. Okrem Bejby sme tam mali prihlásené aj iné super kampane, ktoré skórovali, a nakoniec sme z toho celého úspechu odpadávali.

Kampani dozaista pomohlo aj to, že bola prihlásená vo viacerých kategóriách.
Áno, je to polročná kampaň, ktorá prechádzala mnohými mediatypmi, pri ktorých sme vymýšľali rôzne netradičné uchopenia. Zároveň bola produk­čne, vizuálne a aj zvukovo na vysokej úrovni. Preto sme ju mohli prihlásiť do rôznych kategórií.

Zdroj: archív

Ako ste prišli na nápad vytvoriť Bejby Blue?
Dostali sme tendrové zadanie na študentskú kampaň. Bolo to v čase, keď Tatra banka získala ocenenie najinovatívnejšia digitálna

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.