Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.10.2021, 11:15

GymBeam spája sily s TRIAD-om

Nový rok odštartujú novou kampaňou v piatich európskych krajinách.

GymBeam spája sily s TRIAD-om
Zdroj: archív

GymBeam je značka, ktorá pôsobí v online – ide o popredného online predajcu potravín a výživových doplnkov pre športovcov. O jej kreatívnu komunikáciu sa bude po novom starať agentúra TRIAD.

„Veľmi som sa potešil už len pozvánke do tendra na GymBeam. Sledujem ich už dlho ako marketér aj športovec. Pre nás je to ďalšia skvelá šanca ukázať ako dokáže dobrý branding a dlhodobý koncept pomôcť rýchlorastúcej značke v ecommerce a mať reálny podiel na budúcom úspechu,“ teší sa z novej spolupráce Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer TRIAD-u.

„Koncept TRIADu bol kvalitný a bolo vidno, že si „nás“ naštudovali, informovali sa. Páčila sa nám ich angažovanosť, zapojenie a energia. Veríme, že im vydrží počas celej doby spolupráce. Štart kampane plánujeme na začiatok budúceho roka na Slovensku, v Čechách, Slovinsku, Rumunsku a Maďarsku,“ približuje  Mária Cicmanová, CMO GymBeam.

GymBeam je popredný e-commerce hráč, špecializujúci sa na fitness odvetvie v CEE regióne. Aktuálne pôsobí na viac ako 14 trhoch so zameraním na fitness, doplnky výživy, progresívne potraviny, pomôcky na cvičenie a športové oblečenie.

Značka začiatkom roka uviedla kampaň od agentúry Somebody&Somebody s claimom: Dobrá energia pre každý šport. Išlo o prvú televíznu kampaň, cieľom bolo osloviť nových zákazníkov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.