StoryEditor

Jeleň, otras sa, výhra, objav sa. Cieľom novej kampane pre Jägermeister je osloviť nové publikum

08.11.2021, 10:22
Autor:
REDRED
Agentúra Socialists pripravila kampaň pre slovenský aj český trh.

Kampaň, zameraná na podporu predaja horkobylinného likéru Jägermeister primárne off-trade, vznikala tento rok prvýkrát v spolupráci s agentúrou Socialists. Zadanie predstavovalo výzvu – osloviť kreatívou aj cieľovú skupinu 40+, ktorá Jägermeister v obchodoch kupuje najviac, a zároveň v komunikácii zachovať hravé DNA značky.  

Jednoduchý a jasný claim „Jeleň, otras sa, výhra, objav sa!“, o ktorý sa kampaň opiera, si požičiava princíp z univerzálne rozpoznateľnej rozprávky Oslík, otras sa. Ten v minimalistickej stručnosti komunikuje mechaniku súťaže s finančnou výhrou, ale zároveň odkazuje aj na Jägermeister jeleňa, čo je jedným z najrozpoznateľnejších prvkov značky.   

„Pri promočných akciách a ich komunikácii je pre nás najdôležitejšia jasnosť a rozpoznateľnosť kreatívy. Zákazníka jednoducho zaujmete buď okamžite alebo vôbec. Akékoľvek komplikácie pri komunikácii alebo v mechanike môžu znamenať, že stratí záujem,“ hovorí Michal Petrigáč, brand manager pre Jägermeister Slovensko.  

SOCIALISTS

Idea kampane nakoniec u klienta rezonovala tak, že sa ju rozhodol adaptovať aj na český trh. Spojenie trhov prinieslo pre Socialists ďalšie kreatívne možnosti, ako s konceptom pracovať. 

„Československý trh je v niektorých aspektoch ešte stále jednotný. Hlavne pre staršiu cieľovú skupinu je prirodzené počuť slovenčinu a češtinu dokopy a veľmi dobre reaguje napríklad na zastúpenie z oboch krajín pri ambasádoroch kampane,“ vysvetľuje Nela Martinková, account manager z agentúry Socialists. 

V sprievodnom videoobsahu týždenného losovania cien účinkuje československé duo ako stvorené pre cieľovú skupinu – Andrej Bičan a Petr Čtvrtníček. V sitkomovo ladených skečoch hrajú verzie samých seba, ktoré sa bláznivými spôsobmi márne pokúšajú vytriasť Jägermeister jeleňa výhru.   

Kampaň prichádza za cieľovou skupinou tam, kde sa nachádza: okrem online obsahu a silnej mediálnej kampane sa aktivita opiera aj o televízny spot a v Česku aj o rádiospot na najpočúvanejších staniciach.  

Vizitka kampane:  

Agentúra: Socialists
Klient: Jägermeister (Michal Petrigáč, Jakub Kozubík)  
Creative Director: Peter Kačenka 
Copywriter: Barbora Nevolníková 
Art Direction: Alexandra Pobjecká 
Graphic Design: Michal Bajus 
Animácia: Tomáš Novák 
Account Manager: Nela Martinková, Emília Šimeková, Lukáš Marcinko 
Produkcia: Leopard production 
Production Manager: Laura Hošoffová 
Režisér: Tomáš Závarský 
Kamera: Oliver Záhlava 

01 - Modified: 2021-10-25 19:10:06 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca sa stal Kraj sveta – Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš 02 - Modified: 2021-09-20 12:23:22 - Feat.: 0 - Title: Výčapníci ako umelci. Socialists predstavili novú kampaň pre Pilsner Urquell 03 - Modified: 2021-07-22 11:39:59 - Feat.: 0 - Title: Košický kraj v destinačnej kampani challenguje klasické dovolenky na Slovensku
01 - Modified: 2023-12-28 10:00:00 - Feat.: - Title: Reklama je turbulentné prostredie, kde si každý musí nájsť svoju vlastnú cestu 02 - Modified: 2023-11-08 13:28:42 - Feat.: - Title: Active24 má odpoveď na všetky nevhodné darčeky na secret Santu. Inšpiroval sa známym seriálom 03 - Modified: 2023-10-20 07:28:53 - Feat.: - Title: Websupport v novej kampani stavil na netradičné médium - garážové dvere 04 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr) 05 - Modified: 2023-06-22 07:08:23 - Feat.: - Title: Kristína Labaj: Som introvert s ľahkým imposter syndrómom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:21