Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.11.2021, 12:22

Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability

Hovorí Kristína Poláková Chief Marketing Officer, foodpanda Slovensko.

Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability
Zdroj: foodpanda Slovensko

S akým cieľmi vstupuje foodpanda na trh?
Našou ambíciou je byť „one-stop-shop“ pre zákazníka – byť mu vždy poruke, kedykoľvek si zmyslí, že mu niečo chýba a nemá možnosť ísť osobne do obchodu alebo reštaurácie. Chceme zákazníkovi poskytnúť čas navyše, ktorý môže využiť podľa vlastných potrieb. Zároveň, z hľadiska B2B partnerov smerujeme k posilneniu gastronomického segmentu – chceme vytvárať priestor pre rast ekonomiky i v sektore dlhodobo oslabenom.

V čom ste špecifickí v porovnaní s konkurenciou?
Foodpanda sa snaží poskytnúť zákazníkovi komplexné riešenie – v prvom mesiaci sme predstavili službu rýchleho doručovania jedál z reštaurácií v desiatich mestách SR. V októbri ponuku rozšírila služba ultrarýchleho doručovania nákupov vďaka spolupráci s Tesco Express v Bratislave, s víziou rozširovania tejto služby naprieč Slovenskom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.