StoryEditor

Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability

25.11.2021, 11:22
Hovorí Kristína Poláková Chief Marketing Officer, foodpanda Slovensko.

S akým cieľmi vstupuje foodpanda na trh?
Našou ambíciou je byť „one-stop-shop“ pre zákazníka – byť mu vždy poruke, kedykoľvek si zmyslí, že mu niečo chýba a nemá možnosť ísť osobne do obchodu alebo reštaurácie. Chceme zákazníkovi poskytnúť čas navyše, ktorý môže využiť podľa vlastných potrieb. Zároveň, z hľadiska B2B partnerov smerujeme k posilneniu gastronomického segmentu – chceme vytvárať priestor pre rast ekonomiky i v sektore dlhodobo oslabenom....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-10-12 09:12:46 - Feat.: - Title: Foodpanda oslavuje prvé narodeniny a predstavuje nového CEO pre Slovensko 02 - Modified: 2023-01-11 11:36:45 - Feat.: - Title: Nová kampaň foodpanda: Tvoj svet doručený ihneď 03 - Modified: 2022-02-03 10:59:16 - Feat.: - Title: McDonald’s rozširuje spoluprácu s doručovacími partnermi 04 - Modified: 2021-08-13 10:51:50 - Feat.: - Title: Na Slovensko prichádza foodpanda. Expresne doručí jedlo, drogériu aj kvety
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:32