Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.11.2021, 13:20

Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry

Finálne výsledky sa dozvieme 9. a 10. decembra.

Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry
Zdroj: Epica Awards

Súťaž Epica Awards je unikátna tým, že namiesto špecialistov tvoria porotu redaktori z vyše dvesto tematických webov a magazínov, ktoré vychádzajú v rôznych krajinách.

Slovenské agentúry tento rok poslali do súťaže dokopy 56 prihlášok, pričom šesť sa dostalo na shortlist. 

Kreatívna dvojica a MADE BY VACULIK majú šancu získať po dve ocenenia. Prvá spomenutá agentúra konkrétne v kategóriách Health & Beauty a PR za prácu Bad Luck Brian promuje neviditeľné strojčeky pre klienta Ortodoncia Klostermann.

Tím z MADE BY VACULIK predstavil porote svoj Hit roka '73 pre Zlatý Bažant, s ktorým má šancu zabodovať v kategóriách Alkoholické nápoje a Humor. 

Vo finálnom výbere sa tiež predstaví práca agentúry dotcom advertising Let's Play pre Slovnaft. Ocenenie môže získať v kategórii Native Advertising.

Porotu oslovilo aj posolstvo Každá láska je láska pre Pernod Ricard. Agentúra JANDL tak zabojuje o cenu v kategórii Public Interest – Gender Equity.

Zdroj: Youtube

​Výhercov Grand Prix a zlatých ocenení spoznáme 9. decembra. Agentúry odmenené za svoje práce striebrom či bronzom sa budú tešiť o deň neskôr.

Porota Epica Awards má tento rok z hľadiska počtu reklám takmer dvojnásobne ťažšie rozhodovanie. Celkovo do súťaže prišlo zo 64 krajín 3184 prihlášok, pričom minulý rok ich bolo  1980. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.