Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.11.2021, 06:38

Škótska whisky púta pozornosť Londýnčanov. Veľkolepou 3D inštaláciou s vyskakujúcim jeleňom

Glenfiddich tak pokračuje v koncepte Where Next?, ktorý odprezentovala začiatkom roka.

Škótska whisky púta pozornosť Londýnčanov. Veľkolepou 3D inštaláciou s vyskakujúcim jeleňom
Zdroj: Glenfiddich

Škótska single malt whisky Glenfiddich predstavila ešte koncom minulého roka novú globálnu kampaň. V hlavnej úlohe je statný jeleň, ktorého whisky zobrazuje v jeho prirodzenom prostredí, ale aj v meste. Kam ďalej? (Where Next?) pýta sa značka, ktorá takto vyjadruje spoločný záujem nás všetkých, ale tiež jej samotnej.

Otázkou „Kam ďalej?“ sa liehovar snaží udržať svoju povesť „svetovo najoceňovanejšej single malt škótskej whisky“. Pritom vie, že cesta rastu je neistá a náročná.

V kampani so statným jeleňom pokračuje Glenfiddich aj v týchto dňoch. Veľkolepá inštalácia OOH na londýnskom Piccadilly, v ktorej jeleň v špeciálnej 3D digitálnej technológii vyskakuje z obrazovky, budí pozornosť okoloidúcich.

Nové dielo, vytvorila opäť kreatívna agentúra Space so sídlom v Londýne. Veľkoleposť reklamy podčiarkuje najmä jej umiestnenie - na svetoznámom Piccadilly Lights. Obrazovka s rozlohou 783,5 metrov štvorcových s rozlíšením 1,4x väčším ako 4K, je najväčšou reklamnou plochou v Európe. Viete si predstaviť, že kráčate po londýnskej ulici a zrazu vidíte ako pred vami z bilboardu vyskakuje jeleň?

A spot, v ktorom značka uviedla nový koncept Where Next? s majestátnym jeleňom, od londýnskej agentúry Space:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.