Glenfiddich
StoryEditor

Škótska whisky púta pozornosť Londýnčanov. Veľkolepou 3D inštaláciou s vyskakujúcim jeleňom

30.11.2021, 05:38
Autor:
(pš)(pš)
Glenfiddich tak pokračuje v koncepte Where Next?, ktorý odprezentovala začiatkom roka.

Škótska single malt whisky Glenfiddich predstavila ešte koncom minulého roka novú globálnu kampaň. V hlavnej úlohe je statný jeleň, ktorého whisky zobrazuje v jeho prirodzenom prostredí, ale aj v meste. Kam ďalej? (Where Next?) pýta sa značka, ktorá takto vyjadruje spoločný záujem nás všetkých, ale tiež jej samotnej.

Otázkou „Kam ďalej?“ sa liehovar snaží udržať svoju povesť „svetovo najoceňovanejšej single malt škótskej whisky“. Pritom vie, že cesta rastu je neistá a náročná.

V kampani so statným jeleňom pokračuje Glenfiddich aj v týchto dňoch. Veľkolepá inštalácia OOH na londýnskom Piccadilly, v ktorej jeleň v špeciálnej 3D digitálnej technológii vyskakuje z obrazovky, budí pozornosť okoloidúcich.

Nové dielo, vytvorila opäť kreatívna agentúra Space so sídlom v Londýne. Veľkoleposť reklamy podčiarkuje najmä jej umiestnenie - na svetoznámom Piccadilly Lights. Obrazovka s rozlohou 783,5 metrov štvorcových s rozlíšením 1,4x väčším ako 4K, je najväčšou reklamnou plochou v Európe. Viete si predstaviť, že kráčate po londýnskej ulici a zrazu vidíte ako pred vami z bilboardu vyskakuje jeleň?

A spot, v ktorom značka uviedla nový koncept Where Next? s majestátnym jeleňom, od londýnskej agentúry Space:

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 23:20