Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.11.2021, 14:40

Spolu sme dokázali úžasné veci. Hovorí Lidl vo vianočnej kampani

Lidl sa rozhodol dodať ľuďom vianočnou kampaňou trochu nádeje.

Spolu sme dokázali úžasné veci. Hovorí Lidl vo vianočnej kampani
Zdroj: Lidl SR

Hoci sa zdá, že tento rok opäť nič dobré nepriniesol, Lidl vo svojej kampani ukazuje, čo sa, naopak, podarilo. Napríklad vysadiť 185 000 nových stromčekov, podporiť rehabilitáciu viac ako 50 vážne chorých detí, postaviť 10 nových ihrísk Žihadielok, vyloviť zo slovenských riek a vodných nádrží 1 200 000 kg odpadu, či darovať potraviny tým, ktorí to najviac potrebujú.

A práve činy sa stali námetom tohtoročnej vianočnej kampane: „Na tému štedrosti sme sa pozreli z iného konca. Lebo nebyť štedrosti a zodpovednosti zákazníkov Lidla, slovenské vodné toky by boli stále plné plastov, v Tatrách by nerástli nové stromčeky a neotvárali by sa ani nové ihriská,“ hovorí Štefan Andrejco, kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett.

Samotnej produkcii predchádzalo niekoľko týždňov príprav v spolupráci so Slovenským vodohospodárskym podnikom a Lesmi Slovenskej republiky, ktoré štábu umožnili natáčať na autentických miestach. Jedným z nich bola dolina v Nízkych Tatrách, kde už niekoľko rokov rastie Lidl les alebo Liptovská Mara, ktorá bola v rámci projektu „Nenechajme to plávať” vyčistená od niekoľkých ton odpadu.

„Rok 2021 bol náročnejší než sme predpokladali, pre mnohých ľudí to bol jeden z najťažších rokov vôbec. No práve v takýchto momentoch sa najsilnejšie prejavuje ochota pomáhať a to je presne to, čo nás robí ľuďmi. Tento rok sa vďaka našim zákazníkom a zamestnancom podarili výnimočné veci, ktoré nám všetkým dávajú nádej v lepšie zajtrajšky,” povedal marketingový riaditeľ Lidla Branislav Brzula a dodal: „Prajeme všetkým hlavne pevné zdravie a neobyčajne obyčajné Vianoce.“ A k tomu Lidl pridáva súťaž o 24 nových KIA Ceed.

Vizitka kampane:
Klient: LIDL Slovenská republika – Branislav Brzula, Nikola Lajchová
Creative director: Martin Keder, Štefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder
Art director: Martina Mihálová
Strategy planner: Dominika Múdra
Account manager: Marián Zverbík
Réžia: Gregor Valentovič
Produkcia: Leopard production – Petra Burianová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.