Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.11.2021, 17:07

Vagus ukazuje realitu, v ktorej by nikto nechcel bývať

Občianske združenie štartuje kampaň na pomoc ľuďom bez domova.

Vagus ukazuje realitu, v ktorej by nikto nechcel bývať
Zdroj: Vagus

Občianske združenie Vagus, ktoré pomáha ľuďom bez domova, v novej kampani upozorňuje na dôležitosť prevencie straty bývania. Kampaň už tradične pripravili agentúry Seesame a Mannschaft.

V hlavnej úlohe je tentoraz úlisný realiťák, ktorý nás víta v rozpadnutom dome.

Realitný maklér, ktorého hrá Marcel Nemec, ukazuje vybité okná, opadanú omietku, pomaľované steny a prievan. Snaží sa to všetko predať ako veľkorysý priestor - ten najlepší na bývanie. “Tak čo, beriete to?” Takéto bývanie by asi nechcel nikto z nás. Ľudia na pokraji bezdomovectva žiaľ nemajú na výber - to je twist, ktorý sa objavuje v závere spotu.

„Keď už sa človek dostane na ulicu, je pre neho veľmi ťažké svoju situáciu zmeniť. Často pritom stačí podať pomocnú ruku včas, aby k strate domova neprišlo. Pravidelné dary nám pomáhajú pracovať s ľuďmi dlhodobo a rozvíjať spôsoby pomoci,“ hovorí Stanislava Fabšíková, marketingová manažérka OZ Vagus.

„Prevencia bezdomovectva nie je ľahko predstaviteľná téma, no predchádzať strate domova je lepšie, ako dostávať sa z ulice. S kolegami v Mannschafte sme sa s tým opäť snažili popasovať a priniesť kampaň s emotívnym twistom, ale tiež sprostredkovať príbehy priamo z Vagusu a bratislavských ulíc,“ vysvetľuje Peter Jančárik, Head of Social Impact Team agentúry Seesame. 

Stratégiu kampane a fundraisingu vytvoril Seesame v úzkej spolupráci s Vagusom. Kreatívu zastrešila agentúra Mannschaft. Spot produkoval Hitchhiker Films v réžii Dana Dekana.

Občianske združenie Vagus sa každý rok o tomto čase snaží podporiť ľudí bez domova. V roku 2019 postavila agentúra Seesame myšlienku pomoci na známej hre Schovaný, neschovaný idem! V tejto hre sa detská hra zmenila na krutú hru o život. V roku 2018 parafrázovali detskú básničku Sniežik sa nám chumelí samotní ľudia bez domova. Spot vyzýval ľudí, nech nedopustia, aby sa prichádzajúca zima stala pre bezdomovcov nočnou morou.

Darcovia môžu Vagus finančne podporiť na zima.vagus.sk.

Vizitka najnovšej kampane:
Klient: Vagus - Stanislava Fabšíková, Alexandra Kárová
Stratégia kampane a fundraisingu: Seesame: Peter Jančárik, Frédérique Halászová, Vagus: Stanislava Fabšíková
Kreatíva: Mannschaft  - Matúš Kvas, Adam Marčan, Alexandra Pobjecká
Réžia spotu: Dano Dekan
Produkcia: Hitchiker Films - Michal Gogh, Mária Magálová
Kamera: Martin Chlpík
Zvukár: Michal "Kevin" Paluga
Hudba: Jerguš Oravec
Zvukovýroba: K2 Studio
Fotograf: Jana Liska Photography, Petra Bošanská
Postava realiťáka: Marcel Nemec
Voiceover: Dominika Morávková

 

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.