Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
02.12.2021, 03:16

Otužilci, ktorí sa nemajú kde zohriať. Depaul ukazuje, aké to majú ľudia bez domova v zime ťažké

Kampaň pre neziskovú organizáciu pripravila agentúra Elite - Monday Lovers.

Otužilci, ktorí sa nemajú kde zohriať. Depaul ukazuje, aké to majú ľudia bez domova v zime ťažké
Zdroj: Depaul Slovensko

Depaul Slovensko, najväčšia nezisková organizácia na Slovensku pomáhajúca ľuďom bez domova, sa opäť pripomína v období, kedy to kvôli prichádzajúcej zime, majú ľudia bez domova ťažšie. 

A práve na tento moment poukazuje nová kampaň opäť od agentúry Elite - Monday Lovers. Agentúra ideu postavila na aktuálnom trende otužovania.

"Chlad má na ľudské telo viaceré blahodárne účinky, no nie ak ste mu nedobrovoľne vystavení tak dlho ako ľudia bez domova. Rozruch okolo otužovania sme sa preto rozhodli využiť na poukázanie každoročného rizika podchladenia u ľudí bez domova. Tí musia vydržať v mrazoch celé noci a nie len zopár minút. Sú tak nedobrovoľnými otužilcami, ktorí sa nemajú kde zohriať,“ hovorí o myšlienke novej kampane Matej Valo, Senior Copywriter z Elite/ Monday Lovers.

V kampaňovom spote vystupuje otužilec, tréner a mentálny kouč Ján Bakala, na ktorom sú formou dramatizácie zobrazené jednotlivé fázy a dopady podchladenia na ľudské telo - od rapídneho zníženia tlaku, cez dezorientáciu až po zástavu srdca. Podobné, ktoré prežívajú aj ľudia na ulici a obete podchladenia.prežívajú aj ľudia na ulici a obete podchladenia.

„Ľudia bez domova to za posledný rok nemali jednoduché. Pred nákazou sa nemali kde skryť, obmedzenia pohybu boli pre nich neaplikovateľné a na záver roka ich ešte čakajú mrazy. Veríme, že kampaňou dokážeme priblížiť verejnosti tému pomoci ľuďom bez domova v období, ktoré je náročné nielen pre nich, ale aj pre nás ako organizáciu. Vďaka podpore darcov tak môžeme dýchať o niečo ľahšie a pomáhať o to viac práve tam, kde je to nutné,“ hovorí Zuzana Kuľhová z Depaul Slovensko.

Súčasťou kampane je aj online vizuál, ktorý prepája obidve témy a spolupráce na sociálnych sieťach so známymi osobnosťami a influencermi, ktorí otužujú.

Zdroj: Depaul Slovensko

Depaul Slovensko ako najväčšia nezisková organizácia na Slovensku, ktorá pomáha ľuďom bez domova, poskytuje každú noc teplú posteľ a jedlo pre viac ako 200 z nich. Organizácia vznikla po tom, ako v zime 2005/2006 zomrelo na následky podchladenia až 19 ľudí. A viaceré obete si zima vyžiadala aj za posledné roky. Minulý rok Depaul oslávila 15. výročia pôsobenia aj kampaňou Jediné želanie od Elite - Monday Lovers, v roku 2018 pripravila agentúra Elite kampaň Adoptuj si posteľ, ktorá bodovala napríklad na súťaži efektívnych reklám EFFIE Awards, kde získala dve ocenenia.

Vizitka k aktuálnej kampani
Klient: Depaul Slovensko
Kreatívna agentúra: Elite - Monday Lovers
Strategy Director: Peter Šurín
Creative Director: Jozef Kyselica, Matej Valo, Peter Michalka
Copywriter: Matej Valo, Filip Olšovský
Account Manager: Lenka Pavlíčková
Art Director: Jozef Kyselica, Juraj Vačko
Social Media Manager: Kitti Pastoreková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Jan Švejkar
Sound design: Oliver Fillner
Fotograf: Ivan Horváth (Big day atelier)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.