Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
08.12.2021, 12:05

Sexistický kix: Tohtoročné anticeny získali zadávatelia pôsobiaci v oblasti predaja alkoholu

Iniciatíva zároveň druhý raz udelila aj pozitívne ocenenie Kumšt bez sexizmu.

Sexistický kix: Tohtoročné anticeny získali zadávatelia pôsobiaci v oblasti predaja alkoholu
Zdroj: Sexistický kix

Aj v piatom ročníku zverejnila iniciatíva Sexistický kix výsledky hlasovania o anticene počas 16 dní aktivizmu proti násiliu páchanom na ženách. Odborná porota vybrala spomedzi 115 nominovaných reklám vizuál vinárstva Durgala&Budinský a verejnosť udelila najviac hlasov reklame zadávateľa TokajTravel.sk. Uznanie iniciatívy za pozitívny príspevok k rodovej rovnosti v nápaditej náborovej kampani, ktorá stavia na zásade rovnakého odmeňovania, patrí spoločnosti Lidl Slovenská republika.

„Tohtoročné anticeny získali zadávatelia pôsobiaci v oblasti predaja alkoholu. Vo svojej komunikácii stavili na využívanie sexualizácie žien či naratív spojený s opíjaním žien za účelom ich povoľnosti, čo môže viesť až k sexuálnemu násiliu. Zaujímavosťou ročníka je rastúca  pozornosť verejnosti, čo ilustruje aj n

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Do konca súťaže zostáva

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.