Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.12.2017, 08:00

Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac znepokojili

Divákom sa nepozdávali reklamy od Telekomu, Dobrého anjela a mnohé ďalšie.

Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac znepokojili
Zdroj: Youtube

Softvér Emotion ID definuje podľa tvárového výrazu emócie, ktoré osoba prežíva. Medzi základné a vrodené emócie patrí hnev, znechutenie, strach, radosť, smutok a prekvapenie. Každá z nich má svoj jedinečný tvárový výraz, ktorý dokáže softvér Emotion ID detegovať na tvári diváka s vysokou presnosťou.

Každá zo základných emócií má akoby svoju vlastnú skupinu podemócií - odtieňov, ktoré vytvárajú priestor danej emócie.

​Napríklad výraz hnevu poukazuje na sústredenie, frustráciu či rušivé aspekty vnímané divákom vo videu. Správne zadefinovanie je závislé na kontexte, v ktorom sa emócia objavila.

Vo výbere top 10 znepokojujúcich momentov sa objavil Dobrý anjel s ďakovným spotom k desiatemu výročiu fungovania neziskovej organizácie. Pocit očakávania odpovede v nej vyvolali dva momenty, kedy sa Dobrí anjeli pýtali detí tieto otázky: "..a s tebou sa dá normálne rozprávať?", "a ty ako vieš, že ja som 10 rokov dobrým anjelom?".

V reklame Poštovej banky divákov znepokojili „podivné hlasy“, ktoré v spote Užitočná pre všetkých pôsobili rušivo. Konkrétne v 13-44 sekunde. 

Venovať zvýšenú pozornosť museli diváci reklame od SPP - Hasiči. Nepáčila sa im „zmena scény a potreba sústredenia sa na message“.

Telekom znepokojil divákov dvakrát. Reklama Extra porcia dát sa im „nepáčila ako celok“ a v spote s názvom Dátový balíček sa podľa Emotion ID „zháčili“.

Emóciu očakávania vyvolal spot Dotyk kvetov Zlatej studne v momente, keď víla skáče na kvet.

A pocit zamyslenia a koncentrácie v reklame na Zlatý Bažant Nealko pri replike: "kto by vtedy veril, že nealko bude chutiť ako skutočné pivo?"

Diváci zostali „podráždení, že situáciu vidia denne“ keď nastal moment fotenia selfie s jedlom v online spote od Orange. Tento spot na druhej strane divákov aj najviac pobavil, keď sa vo videu objavili farebné kryty na mobil. Operátor v dvoch minútach ukazuje svoje pôsobenie počas dvadsiatich rokov.

Softvér identifikoval emóciu koncentrácie v reklame Union - Vianoce Youtube.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.