Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.01.2018, 08:00

Namiesto nálepky srdiečka, nechtový doplnok s rovnakou funkciou

Spoločnosť ​L’Oréal predstavila šikovnú 9mm inováciu.

Namiesto nálepky srdiečka, nechtový doplnok s rovnakou funkciou
Zdroj: Youtube

Tento rok prišli odborníci zo spoločnosti L’Oréal na vylepšenie, teda zmenšenie produktu, ktorý uviedli na trh pred dvomi rokmi (modré nalepovacie srdiečko).

Predstavili deväť milimetrov malé zariadenie, ktoré funguje na rovnakom princípe, len je ešte menšie, ale tak isto účinné. Dokonca dokáže ukladať dáta za tri mesiace. A ešte aj vyzerá pekne. Nájdete ho vo viacerých farebných variantoch.

Zdroj: Adweek

​L’Oréal pred dvomi rokmi predstavil špeciálnu náplasť UV Patch, ktorá interaktívnym spôsobom edukovala ľudí k lepším opaľovacím návykom. Pomocou modrého srdiečka nalepeného na tele a príslušnej aplikácie, ste si vedeli skontrolovať, či je vaše telo pred slnkom v bezpečí.

Aplikácia generovala informácie týkajúce sa vášho správania na slnku.Všetky tieto funkcie kopíruje aj nové zariadenie veľké ako doplnok na nechty. 

Obidva produkty pomáhajú minimalizovať riziko rakoviny kože.

Aplikácia by mala byť dostupná pre iOS aj Android, ale v letnej sezóne sa bude dať nechtový doplnok kúpiť zatiaľ len v USA. Globálny launch sa predpokladá na budúci rok.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.