15.01.2018, 14:29

Coca-Cola uvádza na trh novú prémiovú značku. Fuzetea

Ide o ľadové čaje takmer bez kalórií.

Coca-Cola uvádza na trh novú prémiovú značku. Fuzetea
Zdroj: Coca-Cola

Spoločnosť Coca-Cola uvádza prémiovú značku ľadových čajov Fuzetea na európske trhy. Čaje Fuzetea sú aktuálne k dispozícii  už v 52 krajinách sveta. Od januára prichádzajú aj na slovenský trh, a to s príchuťami namiešanými podľa gusta európskych spotrebiteľov vo výskumnom centre spoločnosti Coca-Cola v Bruseli.

Ide o kombinácie ako zelený ľadový čaj s príchuťou manga a harmančeka, čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu a citrónovej trávy, čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a ibišteka vrátane nízkokalorických variantov.

„Chute spotrebiteľov sa menia, želajú si širší výber nápojov," hovorí Michal Blaško, marketingový riaditeľ spoločnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko a dodáva: „Uvedenie Fuzetea na slovenský ako aj európsky trh prináša rad nových a prekvapivých chuťových kombinácií. Ľadové čaje sú dôležitým a rýchlo rastúcim segmentom. Naša spoločnosť je na čele trendu nápojov jedinečných chutí, ktoré spotrebitelia vyhľadávajú."

​Uvedenie značky Fuzetea sprevádza kampaň založená na spoločnej skúsenosti spotrebiteľov na celom svete. V televíznom spote určenom pre celú Európu sa okrem iného objavuje aj známy pohľad na meander Vltavy. Čaje sa budú vyrábať aj v českom závode Coca-Cola HBC v Prahe. Päť rôznych príchutí bude určených pre šesť krajín (Česko, Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Rakúsko a Švajčiarsko). V priebehu leta však nápoje z ČR zamieria do viac ako 20 rôznych krajín.

„Marketingovú kampaň, ktorá spotrebiteľom na Slovensku a v Českej republike predstaví prémiové ľadové čaje FUZETEA, sme spustili 15. januára. Dôraz kladieme najmä na TV komunikáciu. Na Slovensku sme nasadili TV reklamu na TV JOJ, WAU, Plus a Prima Plus, v ČR na TV Nova a Prima vrátane všetkých ich kanálov ((Prima, COOL. Love, MAX, ZOOM, Nova 2, Nova Cinema, Nova Gold a Nova Sport). Okrem TV kampane sme sa rozhodli využiť digitálnu kampaň, sociálne siete, komunikáciu v mieste predaja a ochutnávky v oboch krajinách. V rámci kampane spolupracujeme s reklamnou agentúrou Mayer McCann SK a mediálnou agentúrou Starcom a Starmedia SK,“  povedal Marian Pavelka, riaditeľ pre vonkajšie vzťahy Coca-Cola HBC SR a ČR.

Značka Fuzetea bola uvedená na trh v roku 2012 a dnes je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek v portfóliu spoločnosti Coca-Cola, ktorá generuje obrat v rovine miliárd dolárov. Nízkokalorické ľadové čaje sú totiž sladené cukrom, fruktózou a extraktom zo stévie. Odrážajú tak stúpajúci dopyt spotrebiteľov po výrobkoch so zníženou kalorickou hodnotou.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.