15.01.2018, 20:40

Slovenská sporiteľňa predstavuje Georgea. Nový internetbanking

Začiatkom nového roka začal teasing, dnes Slovenská sporiteľňa oficiálne predstavuje Georgea.

Slovenská sporiteľňa predstavuje Georgea. Nový internetbanking
Zdroj: SLSP

Slovenská sporiteľňa predstavuje nové šikovné bankovanie George, ktoré je inšpirované užívateľským zážitkom zo sociálnych médií.

George umožňuje jednoducho manažovať rodinné financie v online prostredí. Nový internetbanking je oproti svojmu  predchodcovi modernejší, jednoduchší na vyhľadávanie či správu financií a užívateľsky prijateľný pre všetky generácie. George je zároveň digitálna platforma, ktorá bude priebežne prinášať nové služby a vylepšenia. Slovenská sporiteľňa súčasne prináša aj novú mobilnú aplikáciu George Go. Tá nahradí doterajšie aplikácie Účty a Platby. V novom Georgeovi budú mať klienti všetko v jednej aplikácii. Viac sa dozviete v tlačovej správe.

Cieľom kampane je podľa slov Štefana Frimmera, riaditeľa odboru komunikácie a sponzoringu, predstaviť Georgea klientom banky ako nové šikovné bankovanie a motivovať ich k jeho používaniu.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Zaraguza

Režisér: Max Turek

Strategic director: Juraj Pobjecký

Copywriter: Jaroslav Vigh

Art director: Milan Malý

Accoun manager: Marián Záhorec

Produkcia: Protos

Posolstvo kampane: George – nové šikovné bankovanie od SLSP.

Fázy kampane: 1.1.-15.1.2018 -Teasing, od 15.1. - Predstavenie Georgea

Cieľová skupina: Klienti SLSP

Mediamix: TV, Online, OOH, Rádio

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.