Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.01.2018, 17:52

Digital PIE otvára nový ročník súťaže o najlepšie projekty v digitálnom marketingu

Porota bude posudzovať výkon kampaní, originalitu nápadu a ich spracovanie.

Digital PIE otvára nový ročník súťaže o najlepšie projekty v digitálnom marketingu
Zdroj: Digital Pie

Po úspechu prvého ročníku súťaže Digital PIE sa znova otvára príležitosť uchádzať sa o post najlepších prác za rok 2017 v jednej z troch kategórií. 

Za súťažou stojí opäť Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií - TheMarketers.biz. Novým partnerom sa stalo združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské médiá.

Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok. Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie (nie produktom, startupom a pod.).

Digital PIE má rovnako ako v minulom ročníku celkovo tri kategórie. Porota bude posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution). Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz.

​O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. „Veľká porota“ bude zložená zo všetkých prihlasovateľov a bude rozhodovať o postupe prác na shortlist. Týmto spôsobom chceme zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

„Kmeňová porota“ bude mať tento rok až 14 členov a tvoria ju odborníci z rôznych oblastí biznisu a digitálneho marketingu – z agentúr, médií, zadávateľov reklamy a nového partnera súťaže združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia. Jeden porotca sa do Kmeňovej poroty dostane žrebovaním z Veľkej poroty. Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE.

„Prvý ročník Digital PIE prekonal naše očakávania z hľadiska počtu prihlásených prác, ale aj celkového záujmu o súťaž. Digitálny trh naďalej progresívne rastie a preto dúfam, že spolu s ním porastie aj kvalita prihlasených prác a samozrejme samotná účasť na súťaži.“ prezident ADMA Pavol Kubán.   

Ak sa podarí nadviazať na vydarený uplynulý ročník súťaže, bude to dobrá správa pre celý trh digitálneho marketingu. V tomto biznise je totiž mimoriadne dôležité zachytiť zmeny, ktorými prechádza celý marketing i marketingová komunikácia. A efektívne na ne reagovať. Aj preto má súťaž Digital PIE svoje opodstatnenie a je ju potrebné vnímať ako prejav identity trhu digitálneho marketingu v tejto dobe. Lebo časy sa menia,“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz

Do druhého ročníka súťaže sa môžu prihlásiť práce, ktoré vytvorili slovenské subjekty v rokoch 2017. Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.

Prihlasovať práce je možné do 2. februára 2018. Shortlisty budú na stránke zverejnené v priebehu februára. Slávnostné vyhlásenie víťazov spojené s afterparty sa uskutoční 2. marca 2018.   

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.