Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
24.01.2018, 13:17

Diesel oslavuje nedokonalosť. V spote o mladom páriku s dieťaťom

Pozrite si pokračovanie minuloročnej kampane.

Diesel oslavuje nedokonalosť. V spote o mladom páriku s dieťaťom
Zdroj: Adweek

Talianska módna značka Diesel predstavila novú reklamu Keep the World Flawed. Pokračuje ňou v kampani o nedokonalostiach, ktorú začala komunikovať minulú jeseň spotom Go With the Flaw.

Spot začína tým, ako chlapec nespokojný so svojimi ušami podstúpi plasickú operáciu a nájde si partnerku, ktorá má upravený nos. Ich vzťah sa postupne vyvíja, až spot prechádza na pôrodnú sálu, kde rodičia uvidia svoje dieťa s nepreoperovanými nedokonalosťami svojich rodičov. Spot končí slovami: „Nedostatky vždy vyhrajú.

Diesel sa týmito reklamami snaží spraviť revolúciu v tom, aby neboli v reklame ukazované len dokonalé postavy a modelky. Chce ukázať, že aj v nedokonalostiach je krása.

Prvý spot s touto myšlienkou vyšiel vlani. Hlavnou postavou je slepý režisér, ktorý si do svojho filmu nevyberá dokonalé, nablýskané celebrity, ale pehavých spotených ľudí.

​Po voľbách amerického prezidenta sa Diesel minulý rok okamžite vyjadril k niektorým názorom Trumpa. V reklame naráža na nesúhlas s plánom prezidenta postaviť múr rozdeľujúci Mexiko a Spojené štáty a podporuje homosexuálov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.