Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.01.2018, 14:00

Kardashianky pre Calvin Klein. Takto vyzerajú reklamné vizuály

Reklama je súčasťou kampane #MYCALVINS.

Kardashianky pre Calvin Klein. Takto vyzerajú reklamné vizuály
Zdroj: Calvin Klein

Lifestylová značka Calvin Klein predstavila novú globálnu reklamnú kampaň na spodné prádlo a jeansovú módu na jar a leto.

Tvárami kampane je Kim Kardashian-West, Khloe Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner a Kylie Jenner. Sestry v nej prezentujú najmä spodnú bielizeň, niektoré členky rodiny sú zachytené aj v modeloch najnovšej kolekcie.

Kampaň je známa pod názvom #MYCALVINS a jej poslednú kapitolu nafotil fotograf Willy Vanderperrera. Reklama je posledná časť novej série Our Family, ktorá bola odštartovaná minulý rok v novembri.

Pozrite si, ako vyzerajú vizuály:

Zdroj: Calvin Klein
Zdroj: Calvin Klein
Zdroj: Calvin Klein

​​​Spoločnosť Calvin Klein pokračuje vo svojom úsilí o prvý digitálny sociálno-motivovaný prístup k vývoju posolstva Our Family. #MYCALVINS naprieč všetkými spotrebiteľskými kanálmi. S viac ako 100 miliónmi zobrazeniami v digitálnom i spoločenskom priestore v 12 krajinách na celom svete, s vysokým dopadom v oblasti outdoor na niekoľkých kľúčových trhoch, je kampaň #MYCALVINS navrhnutá tak, aby zákazníkov priťahovala naprieč celým spektrom priaznivcov značky Calvin Klein.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.