StoryEditor

Kardashianky pre Calvin Klein. Takto vyzerajú reklamné vizuály

24.01.2018, 13:00
Autor:
pzpz
Reklama je súčasťou kampane #MYCALVINS.

Lifestylová značka Calvin Klein predstavila novú globálnu reklamnú kampaň na spodné prádlo a jeansovú módu na jar a leto.

Tvárami kampane je Kim Kardashian-West, Khloe Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner a Kylie Jenner. Sestry v nej prezentujú najmä spodnú bielizeň, niektoré členky rodiny sú zachytené aj v modeloch najnovšej kolekcie.

Kampaň je známa pod názvom #MYCALVINS a jej poslednú kapitolu nafotil fotograf Willy Vanderperrera. Reklama je posledná časť novej série Our Family, ktorá bola odštartovaná minulý rok v novembri.

Pozrite si, ako vyzerajú vizuály: Calvin Klein Calvin Klein

Calvin Klein

​​​Spoločnosť Calvin Klein pokračuje vo svojom úsilí o prvý digitálny sociálno-motivovaný prístup k vývoju posolstva Our Family. #MYCALVINS naprieč všetkými spotrebiteľskými kanálmi. S viac ako 100 miliónmi zobrazeniami v digitálnom i spoločenskom priestore v 12 krajinách na celom svete, s vysokým dopadom v oblasti outdoor na niekoľkých kľúčových trhoch, je kampaň #MYCALVINS navrhnutá tak, aby zákazníkov priťahovala naprieč celým spektrom priaznivcov značky Calvin Klein.

01 - Modified: 2017-05-05 08:36:57 - Feat.: - Title: Značka Tena paroduje Calvina Kleina
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 20:33