StoryEditor

VIDEO: Štátne železnice štartujú novú kampaň za 280-tisíc. Predstavili klip s Hudbou vesmírnou

25.01.2018, 10:40
Autor:
rmrm
Hudobníci Dominika, Sorizzo a Marek sa stanú tvárami značky ZSSK pre celý rok 2018. Pozrite si nový videoklip o cestovaní vlakom.

Na veľtrhu ITF SLOVAKIATOUR 2018 predstavil Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK), spolu s členmi hudobnej skupiny S Hudbou Vesmírnou novú kampaň „Ideme vlakom“.

Skupina S Hudbou Vesmírnou nahrala pre ZSSK pieseň, v ktorej spieva – ako inak – o cestovaní vlakom. Skladbu sprevádza videoklip natočený v uvoľnenej atmosfére priamo vo vlaku spolu so stovkou zamestnancov ZSSK. Pesnička bude v éteri od zajtra.

​Pieseň a videoklip k nej sú však len menšou časťou kampane „Ideme vlakom“, ktorá bude na internetových banneroch, sociálnych sieťach, billboardoch, citylightoch a v tlači budovať imidž značky ZSSK ako moderného a dynamického dopravcu a propagovať benefity vlakovej dopravy. Mediálne náklady kampane, vrátane nákupu inzercie, produkcie videoklipu a honorárov reklamnej agentúry a umelcov, nepresiahnu 280-tisíc eur.

„Po úspešnej on-line kampani, v ktorej S Hudbou Vesmírnou testovali výhody vlaku oproti autu, sme sa rozhodli, že sa Dominika, Sorizzo a Marek stanú tvárami značky ZSSK pre celý rok 2018,“ povedal Filip Hlubocký a dodáva: „S kapelou S Hudbou Vesmírnou máme veľa spoločného – ich priamočiary, úprimný a neskresľujúci umelecký prejav korešponduje s našimi strategickými cieľmi: transparentnosť, úprimnosť a efektivita. To boli dôvody, prečo sme sa rozhodli pre tento štýl kampane, ktorý zodpovedá 21. storočiu.“

​ZSSK v marci a júni posilňuje spoje na najfrekventovanejších úsekoch (Bratislava – Žilina, Prešov – Košice, bratislavská regionálna doprava) a chce, aby ľudia nové spoje našli čo najrýchlejšie.

„Aspoň raz musia skúsiť presadnúť z auta či autobusu do vlaku. Samozrejme, našou veľkou spoločnou úlohou v ZSSK je, aby to nebola ich prvá a posledná jazda,“ dodáva Filip Hlubocký.

ZSSK

Vizitka kampane:

Klient: Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.

Agentúra: JANDL

Creative director: Jord Nikov

Art director: Zuzana Ondrušová

Copywriter: Daniel Feranec

Graphic designer: Lukáš Fecko

Strategy planner: Ivana Váleková

Media planner: Dušan Mihók

Digital executive: Ondrej Takáč

Account/production manager: Marek Wilhalm

Fotograf: Patrik Gubiš

Videá k online aktivite: Jakub Šteinecker

Vizitka piesne „Ideme vlakom“:

Text: S Hudbou Vesmírnou

Hudba: Sorizzo

Réžia a produkcia klipu: S Hudbou Vesmírnou

Kamera: Martin Jurči, Martin Hesko

01 - Modified: 2021-06-03 10:44:38 - Feat.: - Title: Nová kampaň ZSSK: To SA Vie, že cestovať vlakom je bezpečné 02 - Modified: 2020-09-11 09:43:51 - Feat.: - Title: Ušetrite polovicu cestovného v duchu ekológie. Počas Európskeho týždňa mobility sa odveziete so zľavou 03 - Modified: 2020-08-03 13:35:39 - Feat.: - Title: Mapu tratí pre ZSSK vytvoril slovenský dizajnér v spolupráci so združením Čierne diery 04 - Modified: 2020-06-18 18:21:01 - Feat.: - Title: Cestujúcich vo vlaku na trase Bratislava – Žilina čaká prekvapenie 05 - Modified: 2020-06-18 18:21:50 - Feat.: - Title: Na železniciach končia Horalky či Fixinela. Nové názvy vlakov reprezentujú ich trasu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 05:08