Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.01.2018, 10:41

Novoročné esPResso: Asociácia PR prezentovala najlepšie PR projekty

Na novom raňajkovom formáte v Monsters Café boli prezentované štyri case study.

Novoročné esPResso: Asociácia PR prezentovala najlepšie PR projekty

APRSR odštartovala nový typ stretnutí, kde sa návštevníci môžu dozvedieť o tom, čo je PR a ako funguje, čím je iné resp. unikátne voči reklamným a digitálnym kampaniam. Event je postavený na prípadových štúdiách a asociácia ho plánuje realizovať štvrťročne.

Aj ja som Lidl - nová zamestnávateľská značka

Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika prezentoval kampaň, v ktorej sa ambasádormi značky stali samotní zamestnanci obchodného reťazca

Film Čiara

Aj na Slovensku vznikajú kvalitné filmy, často im však slovenský divák nedá vôbec šancu. Ako ich oslovíme? Kvalitným PR. Výsledky sú ohromujúce: o filme Čiara sa hovorilo všade. 465 výstupov vo všetkých typoch médií. Počas 1. dňa si film pozrelo 16 423 ľudí, čím prekonal aj úspešné tohtoročné filmy Únos alebo Všetko alebo nič. Viac ako 320 000 platiacich divákov počas 12 týždňov v slovenských kinách. 5 týždňov po sebe TOP 1 v našich kinách a na plnej čiare tak valcoval aj zahraničné novinky a dlhoočakávané filmy ako Na strništi bos, The Emoji Movie či Dunkirk.

Ako sa robí PR pre film tak, aby pokoril rekordy návštevnosti, o tom hovorili Wanda Adamík Hrycová, producentka a Monika Želasková z agentúry MCC PRofessionals.

Simulátor autizmu

Zdroj: APRSR

Peter Jančárik, Strategist & Partner Seesame prezentoval kampaň, ktorá sa stala štvrtou najlepšou PR kampaňou na svete. Agentúra pre klienta SPOSA – Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom – vytvorila prvý simulátor autizmu na svete, s cieľom odkomunikovať zamestnávanie ľudí s autizmom.

Metro: Deň súkromného podnikania

Zdroj: APRSR

​Cieľom agentúry AMI Communications Slovakia, ako prezentoval Sergej Danilov, Account Director, bolo oboznámiť najmä malých a stredných podnikateľov, ich zákazníkov i širokú verejnosť s tradíciou Dňa súkromného podnikania, primäť ich tomu, aby podnikatelia spolu so svojimi zákazníkmi oslávili tento deň. Vo všeobecnosti tiež podporiť podnikanie na Slovensku. Agentúre sa vďaka efektívnej PR stratégii podarilo takmer strojnásobiť počet zapojených podnikateľov oproti roku 2016 (takmer 1500 podnikateľov v roku 2017).

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.