StoryEditor

Diet Coke mieri s redizajnovanými plechovkami na Super Bowl. Má zaujať mileniálov

30.01.2018, 09:48
Autor:
pzpz
Reklamu spoločnosť predstaví po 21 rokoch.

Začiatkom roka spoločnosť Coca Cola predstavila nový dizajn plechoviek. Produktovú radu Diet Coke redizajnovala. Plechovky zoštíhlila a do stredu pridala farebný pás charakteristický pre jednotlivé nové príchute. Značka sa pri uvedení staro-nových nápojov vyjadrila, že mieri na generáciu Y.

​S blížiacim sa podujatím Super Bowl, ktorá sa uskutoční 4. februára, sa spoločnosť rozhodla nasadiť 30 sekundový spot, v ktorom predstaví produkty širokej verejnosti. 

Ešte predtým, ako sa oficiálna verzie reklamy objaví na Super Bowl, firma zverejnila päť spotov. Každý je zameraný na odpromovanie jednej z nových príchutí. Spot s original Diet Coke sa objavil ako prvý, a aj jeho stopáž je spomedzi ostatných najdlhšia. Hlavnou postavou je herečka Gillian Jacobs.

Všetky teasre majú rovnaký message: „Because I Can.“ Sloganom sa spoločnosť snaží zaujať a motivovať mileniálov, na ktorých je celý redizajn a komunikácia tejto produktovej rady mierená.

01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic 05 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:47