08.02.2018, 14:29

Kontroverzná Absolut. Zamestnanci sa vyzliekli v reklame donaha a hlásia, že nič neskrývajú

Značka Absolut má novú kampaň s názvom „Vodka, ktorá nemá čo skrývať“

Kontroverzná Absolut. Zamestnanci sa vyzliekli v reklame donaha a hlásia, že nič neskrývajú
Zdroj: Youtube

Dvadsaťosem zamestnancov značky Absolut odhodilo oblečenie, aby svetu ukázalo, že ich značka vodky nielenže nemá čo skrývať, ale naopak, má niečo, čím by sa chcela pochváliť svetu a inšpirovať aj ostatných.

V čase, kedy u značiek nie je úplná transparentnosť až taká bežná, je podľa Absolut veľmi dôležité ukázať svojim spotrebiteľom, ako výroba vodky v súčasnosti naozaj prebieha. Do videa tak obsadila svojich zamestnancov, ktorí sa pre ňu ochotne vyzliekli a ukázali tak transparentnosť výroby, svojej práce, aj súkromia.

Značka predstavila sériu krátkych nahých spotov. Pozrite si ich.

Ide o unikátny proces spracovania tejto švédskej vodky, ktorý prebieha vo vysokých štandardoch. „Sme nesmierne hrdí na kvalitnú vodku, ktorú Absolut vyrába i na spôsob, akým to robí: s vášňou a pýchou. Kvalita a udržateľnosť sú pre nás kľúčové, preto sa neváhame s naším príbehom podeliť so svetom,“ hovorí brand manažérka značky pre Slovenskú republiku Zuzana Magálová.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.