Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2018, 17:30

Onlia má nový komunikačný koncept. Viac prepája značku s poisťovňou Union

Hlavnou postavou nového konceptu je Anjel strážny. Kampaň z dielne This is Locco začína dnes. Pozrite si ju.

Onlia má nový komunikačný koncept. Viac prepája značku s poisťovňou Union
Zdroj: Union

Nový koncept, ktorého hlavným predstaviteľom je postava Anjela strážneho v podaní Ľuboša Kostelného, má prepojiť všetky komunikácie troch poisťovní, ktoré v portfóliu Union má. Komerčná, zdravotná aj digitálna poisťovňa sa budú v médiách prezentovať jednou spoločnou tvárou.

„Ide nám hlavne o spoločný synergický efekt komunikácie a tiež, aby sa podporila jedna značka Union, ktorú Slováci vnímajú veľmi pozitívne. Kreatívny koncept Anjel strážny reprezentuje strategický zámer pre ďalšie prepájanie a vnímanie našich značiek Onlia a Union,“ vysvetľuje Marek Mikle, marketingový riaditeľ Union poisťovne, Union zdravotnej poisťovne a poisťovne Onlia

A aké boli dôvody na zmenu komunikačného konceptu a teda jednoznačnejšie priradenie značky Online k značke Union? „Onlia je dynamicky sa rozvíjajúca inovatívna značka online poistenia a jej prepojením s Unionom získa Onlia podporu silnej poisťovne a Union na oplátku injekciu inovatívnych myšlienok. Budeme sa snažiť  využiť efekt prepojenia tradičného vnímania 25 ročnej poisťovne a moderných trendov v online poisťovníctve,“ dodáva Marek Mikle.

Doterajšia komunikácia Onlie bola primárne určená pre online kanály, keďže produkty a služby sú online a zasahuje klientelu, ktorá vyhľadáva pohodlné a moderné online služby.

Z prieskumov, ale hlavne zo správania našich zákazníkov vidíme jednoznačný trend smerom k online poisteniu a preto sme strategicky pristúpili k ešte výraznejšiemu prepojeniu našich značiek Onlia a Union. Toto prepojenie vytvára najefektívnejšiu alternatívu na ďalší rast online poistenia a značky Onlia na Slovensku,“ hovorí Marek Mikle.

Cieľom nového konceptu je, podľa jeho slov, hlavne efektívne využitie mediálneho priestoru. Výrazný symbol, ktorý každý chápe na prvé videnie, má podporiť okamžité priradenie k značke Union. Komunikácia má byť ľudská, jednoduchá a priamočiara - Anjel strážny, ktorý stojí vždy pri vás reprezentuje hodnoty, ktoré sa spájajú s poisťovňami.

Vizitka kampane

Názov kampane: Onlia Anjel strážny

Klient: Onlia/Union

Reklamná agentúra: This is Locco

Kreatívny riaditeľ: Juraj Kováč

Art director: Simona Jánošová

Copywriter: Daniel Vachuna, Tomáš Kučírek

Account: Eva Fúriková

Mediálna agentúra: Idea House

Použité médiá: TV, OOH, online

Termín nasadenia: 11.2.2018

Cieľová skupina: Muži, ženy, 25+

Produkcia televízneho spotu: Globe production

Réžia: Mirro Tallo

Názov pesničky použitej v spote: Ballet of the Magpie (Main)

Posolstvá novej kampane: Každý kto si teraz poistí svoje auto online, získa navigáciu Sygic zadarmo. „Snažíme sa hľadať benefity vhodné a praktické pre vodičov, čo je primárna cieľová sklupina kampane. Navigácia je niečo užitočné a vhodné na každodenné používanie.“ Marek Mikle.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.