12.02.2018, 14:14

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia povedie Miroslav Pagáč

Na pozícii nahradí Michala Žatkuliaka.

Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia povedie Miroslav Pagáč
Zdroj: Archív Stratégie

Vo februárovom hlasovaní rozhodla Správna rada IAB Slovakia o novom predsedovi, ktorým sa stal Miroslav Pagáč z agentúry Zenith. Na tejto pozícii nahradil Michala Žatkuliaka, ktorý v januári ohlásil odchod zo spoločnosti Ringier Axel Springer.

​Po prvýkrát povedie najväčšie digitálne združenie na Slovensku IAB Slovakia zástupca z agentúrneho prostredia. Miroslav Pagáč zastáva v súčasnosti funkciu Digital Director agentúry Zenith, v ktorej pôsobí už ôsmy rok.

Miroslav Pagáč, predseda Správnej rady IAB Slovakia: „Teším sa z dôvery, ktorú do mňa vložili členovia Správnej rady a verím, že rok 2018 bude pre naše združenie minimálne tak úspešný ako ten predošlý. Chystáme novinku v segmente vzdelávania, nakoľko stále vnímame silný nedostatok skúsených pracovných síl či už na strane agentúr ako i médií. S vyššie spomínaným vzdelávacím projektom bude spojená aj certifikácia a verifikácia  vedomostí a zručností z oblasti digitálneho marketingu. Verím, že už čoskoro zverejníme viac informácií o plánovanom projekte."

Správna rada odhlasovala aj druhého podpredsedu, ktorým sa stal Matej Kolarovský z agentúry GroupM. Nahradil na tejto pozícii Pavela Zajceva, ktorý ukončil svoje pôsobenie v News and Media Holding.

Funkčné obdobie súčasnej Správnej rady je stanovené do januára 2019, kedy sa budú na valnom zhromaždení združenia konať nové voľby.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.