13.02.2018, 12:53

Tesco uvádza valentínsky song „Tanec v daždi“

Videoklip vznikol v spolupráci s hudobníkom Majself a speváčkou Veronikou Strapkovou.

Tesco uvádza valentínsky song „Tanec v daždi“
Zdroj: Tesco

Ako Stratégie informovala Lucia Poláčeková, PR manažérka Tesco na Slovensku, videoklip je súčasťou valentínskej kampane Tesco. V klipe pod taktovkou producenta a scenáristu Dušana Krajčoviča účinkuje mladá zaľúbená dvojica a použité boli produkty z prebiehajúcej Tesco valentínskej ponuky.

„Keď ma Tesco oslovilo so spoluprácou na valentínskej kampani, túto ponuku som prijal, pretože veľa ľudí hľadá ideálny vzťah, ale pri prvých problémoch utečie preč. Preto si myslím, že je fajn komunikovať vzťahy aj touto formou. Ďakujem za túto výzvu, ktorej sme sa všetci zmocnili najlepšie ako sme vedeli a vznikol z toho Tanec v daždi," uviedol Majself.

​A Veronika Strapková dodáva: „Tanec v daždi je pre mňa láska na prvý posluch. Pieseň je o vzťahu a aj o jeho nedokonalostiach, ktoré ale verím, že môžeme prekonať, ak budeme chcieť. Preto tanec v daždi. Lebo aj zlé nemusí byť vždy len zlé."

Vizitka kampane:

Názov kampane: Valentín

Timing kampane: od 11.2.2018

Medialne nasadenie: YouTube, Facebook

Autor kampane: Tesco Stores a.s.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.