Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.02.2018, 12:52

Core 4 sa bude starať o digitál značiek Johnnie Walker a Captain Morgan

Spolupráca s novými klientmi sa začne od marca.

Core 4 sa bude starať o digitál značiek Johnnie Walker a Captain Morgan
Zdroj: CORE 4

Spoločnosť Italmarket Slovakia vypísala začiatkom tohto januára výberové konanie pre digitálnu komunikáciu dvoch produktov, ktoré distribuuje: Johnnie Walker a Captain Morgan. Do tendra pozvali tri agentúry, z ktorých si vybrali riešenie agentúry Core4. Ako uviedla Barbara Ježová, Marketing Director spoločnosti Italmarket Slovakia: „Agentúru Core4 sme si vybrali, pretože priniesla zaujímavú stratégiu pre sociálne siete  a načrtla viacero pekných spôsobov, ako navrhovanú komunikáciu značiek prepojiť s offline svetom a dostať ju tak bližšie k spotrebiteľom.“

Starostlivosť o komunikáciu oboch značiek v online prostredí preberie agentúra od marca.

Značky z tohto segmentu v našom portfóliu momentálne chýbali, preto máme obrovskú radosť, že túto „medzeru“ zaplnia rovno jednotky na trhu vo svojich kategóriách, povedala Ivana Pacoňová, Creative Director, Core4.

Spoločnosť Core4 nastavovala v minulosti digitálnu stratégiu aj značkám Fernet Stock a Amundsen. Stojí tiež za úspešnou kampaňou pre Fernet Stock Grand s názvom Takto si robia selfie dospelí.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.