Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.02.2018, 17:09

MullenLowe GGK bude zodpovedať za kreatívu značky Icopal

Nový koncept komunikácie uvidíme v najbližších mesiacoch.

MullenLowe GGK bude zodpovedať za kreatívu značky Icopal
Zdroj: archív

Agentúra MullenLowe GGK sa stala dodávateľom reklamných a marketingových služieb pre značku Icopal, ktorá je svetovým lídrom v oblasti ochrany budov od základov až po strechu. Cez národnú sieť distribučných firiem ponúka svojim zákazníkom kompletný sortiment stavebných a strešných materiálov a technický servis.
 „Našim cieľom je byť „customer friendly“, spoľahlivým a preferovaným dodávateľom v oblasti striech hydroizolácii, a to proaktívnym a priateľským prístupom. Naše základné heslo pri budovaní obchodu je jednoduchosť – spoľahlivosť– flexibilita. Chceme, aby komunikácia a kreatívny koncept odrážali naše hodnoty a celkové smerovanie,“ povedal marketingový manažér značky Bramac a Icopal, Marcel Modranský.

MullenLowe GGK bude mať na starosti nové smerovanie, celkový vizuálny a kreatívny koncept, ktorý bude počas roka súčasťou online a BTL komunikácie. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.