Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.02.2018, 11:22

O2 má netradičnú HR kampaň. Ľudí do firmy lákajú upratovačky

Práve tie prezradili, ako vyzerá bežný život u operátora. Pozrite si video.

O2 má netradičnú HR kampaň. Ľudí do firmy lákajú upratovačky
Zdroj: O2 Slovakia

O2 prichádza s netradičnou náborovou kampaňou. V spote predstavuje každodenný firemný život v neobvyklom svetle, a to očami reálnych paní upratovačiek, ktoré sa dennodenne stretávajú so zamestnancami, a preto vedia život vo firme zhodnotiť objektívne a nezúčastnene, pričom mu zároveň dodávajú autentickosť. Počas rozprávania predstavia pracovné prostredie firmy, ale aj benefity, akými sú napríklad práca z domu, flexibilný pracovný čas, preplácanie PN, školenia či platené voľno nad rámec dovolenky vo forme O2 Prázdnin.

„Chceli sme ľuďom ukázať, že nie sme len dynamický a férový operátor, ale aj moderná spoločnosť a  perspektívny zamestnávateľ. Vyznačujeme sa unikátnou firemnou kultúrou, v rámci ktorej si napríklad všetci tykáme, dokonca aj s generálnym riaditeľom. Vzťahy na pracovisku sú aj vďaka tomu veľmi otvorené a priateľské,“ hovorí Mária Rapanová, riaditeľka ľudských zdrojov O2 a dodáva: „Otvorená firemná kultúra nám umožňuje poskytovať našim zamestnancom benefity založené na úplnej dôvere. Medzi najobľúbenejšie patria napríklad O2 Prázdniny, platené voľno nad rámec zákona. Už v prvom roku využila túto možnosť takmer tretina našich zamestnancov, priemerný počet čerpaných dní nad rámec dovolenky bol 3,3. Máme však aj prípady dlhodobejšieho využívania tohto benefitu kvôli vážnemu ochoreniu alebo situácii v rodine. Možnosť čerpať O2 Prázdniny nám vtedy príde úplne prirodzená.“

Video, ktoré pripravila agentúra Oliver Agency, sa bude objavovať hlavne na kariérnych portáloch, či sociálnych sieťach, ale aj na kariérnom webe O2.

Vizitka kampane:

Agentúra: Oliver Agency

Creative director: Juraj Bartoš

Strategic planner: Emil Myjavec

Art director:  Jakub Reken

Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš

Client service director: Tina Bineva

Account manager: Michaela Ostricová

Produkcia: JOJ PRODUCTION s.r.o.

Réžia: Kristína Herczegová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.