Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.03.2018, 14:56

Tesco pripravuje sviatočnú kačku. V novej kampani

Kampaň „Príbehy písané s chuťou“ prinesie každý mesiac nové príbehy počas celého roka.

Tesco pripravuje sviatočnú kačku. V novej kampani
Zdroj: Tesco

Ako informoval Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesco pre ČR a SR, príbehy budú o rodinných zvykoch a zážitkoch, ktoré prežívame počas príprav našich obľúbených pokrmov z celej našej krajiny. Tieto príbehy budú kľúčovými článkami novej kampane, a to počas celého roka. Prvým marcovým príbehom bude príprava pečenej kačice, typického veľkonočného pohostenia.

„V spoločnosti Tesco sme boli vždy nadšení z potravín v našej ponuke. Sme hrdí na kvalitu našich potravín a vieme, aké je jedlo dôležité pri zbližovaní ľudí,“ uviedol Martin Kuruc a dodáva: „Príbehy písané s chuťou prinášajú jedlo späť do centra všetkého, čo robíme a ako komunikujeme s našimi zákazníkmi.“

​Všetky príbehy sú inšpirované zákazníkmi, niektoré sú priamo z kuchyne dodávateľov, výrobcov a charitatívnych organizácií. Na kreatívnej časti kampane spolupracovala spoločnosť Ogilvy & Mather a mediálna agentúra MediaCom. Podpora novej kampane je naplánovaná do všetkých masovokomunikačných kanálov – televízie, rádia, tlače, na bilbordy, pre in-store a online médiá. Prvú televíznu reklamu vytvoril islandský režisér Arni Thor Jonsson.

Kampaň prebieha vo všetkých krajinách Európy, kde Tesco pôsobí. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.