Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.03.2018, 07:44

Poštová banka natočila seriál pre deti. Uvedie ho TV Rik

Cieľom seriálu Cesta za pokladom je priblížiť fungovanie sveta financií. Pozrite si upútavku.

Poštová banka natočila seriál pre deti. Uvedie ho TV Rik
Zdroj: Poštová banka

Poštová banka prináša na televízne obrazovky seriál pre deti o finančnom vzdelávaní a nový detský brand. Seriál uvedie už tento víkend TV RIK.

Ako informovala Poštová banka, seriál Cesta za pokladom je príbehom súrodencov, Maxa a Mili, ktorí vďaka knihe od babky Majky, v podaní Zuzany Kronerovej, hľadajú poklad a objavujú pritom množstvo nových vedomostí o peniazoch. Na ich dobrodružnej ceste ich sprevádza pes Many, ktorý sa stal novým detským brandom Poštovej banky.

„Deti sa s ním budú stretávať nielen v TV RIK. Many bude súčasťou produktov Poštovej banky pre najmladšie generácie. Dnes je strážcom Detskej vkladnej knižky Poštovej banky a certifikátu, ktorý k nej vydávame,“ dodáva hovorkyňa Poštovej banky Lýdia Žáčková.

Šesť seriálových častí, v ktorých súrodenci pátrajú napríklad po škriatkoch v bankomate, pôvode peňazí, či po drakoch strážiacich naše peniaze v priestoroch banky, im pútavou a hravou formou odhalí skutočné pravidlá fungovania sveta financií.

„Prieskumy potvrdzujú, že finančná gramotnosť väčšiny Slovákov je oproti ostatným národnostiam na nižšej úrovni. Chceme však, aby z našich detí vyrástla generácia s dobrou finančnou disciplínou. Preto sme zacielili na detského diváka, ktorého chceme oboznámiť s hodnotou peňazí, históriou, so základnými bankovými produktmi, zásadami správneho hospodárenia, a to zábavnou formou,“ dodáva Lýdia Žáčková.

Šesťdielny seriál Cesta za pokladom vznikal štyri mesiace. Autorkou scenára je Barbora Kardošová, skúsená spisovateľka a režisérka, ktorá často píše knihy a scenáre práve pre malých čitateľov a divákov. V úlohe babky Majky sa predstaví Zuzana Kronerová, čerstvá držiteľka Zlatého leva v kategórii herečka v hlavnej úlohe. Prvú časť seriálu Cesta za pokladom bude odvysielaná v sobotu, 17. marca, v detskej televízii RIK

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.