16.03.2018, 12:36

Oriflame mení komunikáciu. Bude farebná, živá a podporia ju influencerky

Kampaň oslavuje 25 rokov na slovenskom trhu.

Oriflame mení komunikáciu. Bude farebná, živá a podporia ju influencerky
Zdroj: Youtube

Prírodná švédska kozmetika Oriflame pri príležitosti oslavy 25 rokov na slovenskom trhu mení svoj imidž. Bude mieriť viac na mladé ženy a preto aj lokálna kampaň a celá komunikácia bude veselšia, farebnejšia a živšia. Komunikáciu podporia aj tromi influencerkami, pričom každá je z inej oblasti.

„K spolupráci sme prizvali tri mladé ženy, ktoré sú vo svojom živote šťastné a ktoré sú aj vďaka tomu skutočne krásne,” hovorí o budúcnosti značky marketingová riaditeľka Oriflame Slovensko Lenka Štefániková, “Mirku Luberdovú, výživovú poradkyňu, slovenskú aj európsku vicemiss 2003, Broňu Kováčikovú, herečku a baletku, a Martinu Grešovú, módnu návrhárku. Tieto budú najmä na svojich sociálnych sieťach šíriť základnú ideu značky, ale aj ich osobných životov: Takto sa cítim krásna ja.

Kampaň je nasadená na Youtube, Facebooku a Instagrame. O realizáciu sa postarala agentúra ApplePie v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Fantomas production. Režisérom je Peter Ehrenberger.

25 rokov Oriflame na Slovensku

Za 25 rokov na Slovensku dokáže značka ponúknuť viacero zaujímavých údajov. Tak napríklad za tú dobu sa Oriflame poradkyňami stali desaťtisíce žien (ale aj mužov), z nich 259 je so značkou od úplného začiatku.

Za 25 rokov predala značka 3 439 000 kusov ružového zázračného balzamu, ktorý od začiatku až dodnes patrí k najpredávanejším produktom a stal sa kultovou záležitosťou.

Za 25 rokov predaja na Slovensku značka zistila, že priemerný Slovák / Slovenka minie na kozmetiku približne 63 eur mesačne, teda cca. 800 eur ročne.

Nakoľko Oriflame ponúka rady určené pre špeciálne vekové skupiny, vie povedať aj to, ktoré vekové skupiny na Slovensku o svoj vzhľad a zdravie svojej pokožky najviac dbajú. “Z našich skúseností vyplýva, že najväčšiu mieru pozornosti a starostlivosti si venujú dámy vo veku od 35 do 55 rokov,” uviedla Lenka Štefániková, “Tieto začínajú vo zvýšenej miere dbať na jemné linky a vrásky, zdravie pleti atď.”

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.