Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.03.2018, 11:21

LOTE 2018: Predstavujeme inšpiratívnych zahraničných spíkrov

Spíkri zo Švédska, USA a z Dublinu vystúpia na konferencii Living on the Edge 2018.

LOTE 2018: Predstavujeme inšpiratívnych zahraničných spíkrov
Zdroj: Stratégie

Kde sa stala chyba?, Boj proti marketingovým šarlatánom, či 40 rokov budovania vlastnej značky. To sú len niektoré z tém, ktoré prinesú spíkri na konferenciu Living on the Edge 2018. Každoročný event zameraný na marketing a médiá sa uskutoční už 19. apríla v hoteli Crowne Plaza. Dnes predstavujeme ďalšiu trojicu spíkrov, ktorí prijali pozvanie a prídu do Bratislavy. 

Na LOTE prídu zo Švédska Leo Heijbel, Head of Marketing firmy Strossle, z USA Elise Mitchell, Prezidentka organizácie ICCO a CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network a z Dublinu aj Claire Hyland, Head of The Youth Lab spoločnosti Thinkhouse

Zdroj: Stratégie

Leo Heijbel, Head of Marketing, Strossle

Leo Heijbel je šéfom marketingu v spoločnosti Strossle s dlhoročnými skúsenosťami v škandinávskom startup ekosystéme. Úspešne pomohol spoločnostiam vybudovať medzinárodný obchod od začiatku až po podnikanie v oblasti ľudských zdrojov, cestovného ruchu a mediálneho priemyslu.

V Strossle Leo je zodpovedný za realizáciu globálnej marketingovej stratégie. Leo je vyhľadávaný rečník s dôkladnou znalosťou značky, marketingu, začínajúcich podnikateľov a komunikácie. Je tiež držiteľom titulu v etickej filozofii a magistrom ekonomiky.

Keď nie je v práci, isto ho nájdete pri jeho veľkej vášni v improvizovanom divadle

Zdroj: Stratégie
Elise Mitchell, CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network, President ICCO

Elise Mitchell je dokonalou strategickou, komunikačnou a obchodnou líderkou, ktorej podnikateľský duch pomohol vybudovať z PR agentúry Mitchell jednu z desiatich najrýchlejšie rozvíjajúcich sa firiem na svete. Pod jej vedením vzrástla firma za päť rokov o viac ako 500% a stala sa dvojnásobným víťazom agentúry roka.

Do jej portfólia patria známe značky ako Walmart, Procter & Gamble, Hilton Worldwide, Kraft, Del Monte, Canon, Merck a ďalšie.

Elise na konci roka 2012 predala svoju spoločnosť sieti Dentsu Aegis a dnes pôsobí ako CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network. Je prezidentkou ICCO – International communications consultancy organisation.

Zdroj: Stratégie

Claire Hyland, Head of The Youth Lab, Thinkhouse, Dublin

Claire vedie oddelenie The Youth Lab v agentúre Thinkhouse. Úlohou jej oddelenia je skúmať mladých, pomáhať značkám pochopiť ich správanie a spájať ich s ľuďmi vo veku 16 – 35 rokov.

Claire má takmer dvadsaťročné skúsenosti s plánovaním a strategickými úlohami v agentúrach v Londýne, New Yorku a Dubline.

Jej vášňou je prezentovať reálne, nefiltrované pravdy o živote dnešných mladých ľuďoch.

Tešíme sa na vás na konferencii LOTE 2018. Zaregistrovať sa môžete na stránke HNkonferencie

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.