27.03.2018, 14:27

Ryba Žilina ďakuje svojim zákazníkom. Kampaňou hovorí, že je legenda

O kampaň sa postarala brandingová agentúra Generations.

Ryba Žilina ďakuje svojim zákazníkom. Kampaňou hovorí, že je legenda
Zdroj: Ryba Žilina

Spoločnosť Ryba Žilina, najväčší výrobca tradičnej slovenskej špeciality – tresky v majonéze, prichádza s novou ideou marketingovej komunikácie. Kampaň „Legenda zo Žiliny“ posilňuje trhovú pozíciu a predaj produktov PRETO Ryba Žilina.

Kľúčovým konceptom je poďakovanie zákazníkom tlmočené základným headlinom: „Ďakujeme, že ste nám pomohli vytvoriť legendu. Je aj vaša.“ Myšlienku zakončuje „vlastnoručný“ podpis značky PRETO Ryba Žilina, ktorá aj týmto prvkom dodáva osobnejší rozmer do komunikácie.

Ryba Žilina ďakuje vo vizuáloch kampane rôznym skupinám ľudí. Prihovára sa tak napríklad obyvateľom konkrétnych miest, čitateľkám konkrétneho lifestyle magazínu, zákazníkom partnerského obchodného reťazca, samozrejmosťou je aj customizácia v online prostredí.

Zdroj: Ryba Žilina

​Autorom myšlienky a realizátorom kampane je brandingová agentúra Generations, s ktorou Ryba Žilina spolupracuje od februára tohto roku.

„Nejde len o ďalšiu kampaň. My sme dlhšiu dobu analyzovali spoločnosť aj jednotlivé značky v portfóliu a definovali sme unikátny positioning Tresky a ideu, ktorá bude strategicky fungovať dlhodobo a unikátne ku všetkým stakeholderom a zároveň nezávisle od typu médií rovnako silno. Idea funguje vo vzťahu k majiteľom, obchodným partnerom, zákazníkom, k všetkým zamestnancom - sales, marketing, HR atď., v TV či online. To je pre naše chápanie budovania značky kľúčové. Značka má byť konzistentná dovnútra aj navonok,” povedal Daniel Bradáč, Managing partner brandingovaj agentúry Generations.

Kampaň „Legenda zo Žiliny“ štartuje  27. marca a jej prvá vlna potrvá do mája. V rámci B2C komunikácie bude prezentovaná printovou inzerciou, POS komunikáciou a významnú časť media mixu zohrávajú aj sociálne médiá Facebook a Instagram. V ďalšej vlne kampane sa počíta aj s OOH komunikáciou.  

Vizitka kampane

Názov kampane: Legenda zo Žiliny
Reklamná agentúra: Generations
Chief Creative & Strategy Director: Daniel Bradáč
Copywriter: Renáta Péterová
Creative Director: Jakub Zeman
Art Director: Monika Holečková
Strategist & Social Media Specialist:  Lucia Franková
Account Manager: Lucia Sviteková

Strategický newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.