Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.03.2018, 09:00

Poštová banka má v reklame novú tvár. Opäť z filmu

Legendárna filmová postava bude súčasťou najkomplexnejšej kampane v histórii banky. Ovládne všetky media typy, externú aj internú komunikáciu.

Poštová banka má v reklame novú tvár. Opäť z filmu

Tím Poštovej banky sa po filmovej kampani s Angelikou rozhodol od apríla pre novú tvár. Hlavnou postavou komunikácie banky bude Fantomas.

Autorom kreatívneho konceptu je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Vizuál fotil Miro Minarovich, držiteľ niekoľkých zlatých levov z Cannes. Režisérom spotu je Marek Partyš z Prahy. Na kampani sa ďalej podieľajú komunikačná agentúra AMI Communications a mediálna agentúra Media and Digital Services.

Filmovú postavu z francúzskej trilógie zo 60-tych rokov pozná takmer každý. V kampani Poštovej banky ho ľudia uvidia aj v úplne nových a vtipných situáciách. Ľudí bude baviť na sociálnych sieťach napríklad tým, že sa pokúsi splniť im ich sny. Zažijeme ho v rôznych polohách, rady bude rozdávať napríklad aj vo vani. Objaví sa na Facebooku, YouTube aj Instagrame,“ približuje Lýdia Žáčková, hovorkyňa Poštovej banky a pokračuje: „Pri predchádzajúcich „filmových“ spotoch na motívy kultových filmových scén sa nám potvrdilo, že dokážu upútať pozornosť diváka a ich posolstvo je tak pre ľudí ľahšie zapamätateľné.  Aj v tomto prípade sme stavili na humor, lebo veríme, že s ním sa aj finančné záležitosti zvládajú jednoduchšie,“ vysvetľuje koncept kampane hovorkyňa Poštovej banky.

Nadlinkovej kampani predchádzal nebrandovaný teasingový úvod v Novom Čase, ktorý mal vzbudiť zvedavosť a pripraviť ľudí na to, že Fantomas „pricestoval na Slovensko“ a „chystá niečo veľké“. V printe a na online boli zverejnené fotografie, na ktorých bol „prichytený“ na letisku, v reštaurácii so známou slovenskou modelkou a moderátorkou a napokon aj pri natáčaní tajného projektu.

Počas Veľkonočných sviatkov budú do televízie nasadené dve verzie spotu – 30 a 20-sekundová. V kinách, kde sa banka ocitá prvýkrát, uvidíme 56-sekundovú verziu spotu Director´s cut. Fantomas bude aj súčasťou sponzoringu niekoľkých televíznych relácií a Fun rádio odvysiela spoty v kombinácii so súťažou. Kampaň bude podporená aj v printe, OOH, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore. Banka nevylučuje, že legendárny lotor môže ľudí prekvapiť na viacerých verejných miestach a nezabudla ani na vlastných zamestnancov. Samotnú identitu Fantomasa banka zatiaľ neprezradila.

Predchádzajúca kampaň Poštovej banky mala úspech. Televízny spot Angelika sa stal víťazom prestížnej českej súťaže a získal cenu Zlatá pecka 2018 v kategórii TV spot. „Veríme, že aj Fantomas ľudí zaujme a verejnosť presvedčí, že veľké sny si môžu splniť aj s nízkym úrokom. Od 1. apríla si na ich realizáciu môžu požičať Dobrú pôžičku od Poštovej banky so sadzbou už od 5,5 % p. a.,“ dodáva Lýdia Žáčková.

Z prípravy kampane:

  • Príprava scény, slávneho príbytku na natáčanie reklamných spotov, trvala osem dní. Niektoré z rekvizít boli dovezené z Talianska, Londýna a z Viedne. Autentickosť jeho sídla umocnil orgán, blikajúci panel aj otvárajúci glóbus, zariadenie, ktorým v 60. rokoch tvorcovia filmu prekročili vtedajšie hranice fantázie. Rekvizitári ich výrobou strávili desať dní.
  • Klenby a oporné steny si vyžiadali ďalšie hodiny, ktoré vložili do ich zhotovenia. Základom stavby bola automatická točňa s takmer štvormetrovou knižnicou. Výnimočnosť celého diela umocnilo nadšenie tých, ktorí sa podieľali na jeho výrobe. Ľudia od špeciálnych efektov, architekt, kaskadéri, odborníci, ktorí stavbu realizovali, všetci si splnili sen vstúpiť do sveta maskovaného lotra.
  • Natáčanie si užil aj samotný predstaviteľ, a to napriek tomu, že latexovo-silikónová maska spevnená lepidlom a rôznymi farbami, v ktorej musel vydržať až 12 hodín, nebola veľmi komfortná. Maskovanie trvalo tri hodiny. Natáčania zvládol 58-členný štáb za približne 28 hodín.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.